A ladákat, meg a keleti blokk autóállományát miért nem vonják már ki a forgalomból Magyarországon?
Oké kivonjuk, de akkor te kedves kérdező veszel minden ladásnak,trabisnak,wartisnak, és egyéb keleti csodával járó emberkének egy új szép környezetkémélő autót, oké?
Ha lenne pénzem és is másikat vennék, de nincs pedig dolgozom. Az egészségügybe, nem engedhetem meg magamnak pedig nincs hitelem.
Most akkor járjak dolgozni gyalog csak azért mert nem tehetem meg, hogy új bömbövel menjek ? Ennyit "luxust" nem engedhetek meg magamnak, vagy mi? Tudod ha én a városba megyek nem 1 zacskóval megyek haza szóval a busz is kilőve vonat meg ide vagy 20 km. Nos? Ötlet, ha már ennyire okos vagy.
nyugi emberek... ez egy provokatív kérdés...most ott röhög a gép előtt, hogy mindenki felszívta az iszapot...
ennek semmije sincs.
Ha a kérdés troll jelleggel született, akkor ügyes.
Ha komolyan gondolod, akkor jelentkezz az államigazgatásba, ilyen ötletekkel ott a helyed.
#25 - Főleg azért fáj, mert azzal, hogy egy forgalomba helyezett autótípust tiszta papírokkal megvásárolsz, azzal tulajdonképpen megveszed a jogosultságot a forgalomban való részvételre (olyan megkötések mellett, hogy négy aztán két évente be kell mutatnod az eszközt hatósági ellenőrzésre és folyamatosan biztosítással kell rendelkezned).
Ha ezt bárkitől megpróbálod elvenni bármilyen indokkal és ellentételezés nélkül, azzal simán ellenérzést váltasz ki, akár 32 éves, akár 2 hónapos a jármű. És a felháborodás teljesen jogos szerintem.
#26 - A kétüteműeket? Az autók azért közlekedhetnek így is, mert a számuk elenyésző. Egy-két bácsi még megtartotta valami szentimentális okból a 601-est vagy a 353-ast (a Trabant és a Wartburg legnagyobb számban gyártott típusainak jelei), akik most vennének nosztalgiából, azok vagy veteránminősítésben gondolkodhatnak vagy tesznek rá katalizátort.
A motoroknál még vannak azért, de ott van is létjogosultságuk - ennek belátásához viszont műszaki oldalról kell tekinteni a problémára.
Itthon az egész járműves mizéria egy rosszul szervezett szerencsétlenség. Iszonyatos pénzeket fizet az autós egy sor dologért, ezek is csak visszafogják a járműpark cserélődését: minek cserélné el valaki a Trabit vagy a Ladát egy 20 évvel újabb (de már szintén nem fiatal, viszont mondjuk katalizátoros, a megfelelőbb keverékképzést befecskendezővel elérő) autótípusra, ha annyi pénzt gombolnak le csak a tulajdonosváltás bejegyzéséért, amennyi az újabb autó árának a fele?
Akkor jó lesz még 3-5 évig (vagy amíg teljesen szét nem rohad) ami most van, mert nincs kidobni való pénze - közlekedni viszont kell.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!