Motorolaj cappuccino?
Valaki meg tudná mondani, hogy ez mitől lehet? Krémszínű, olajszagú, hab állagú valami. Csak az olajbetöltő nyílás és a kupak ilyen. Olajcsere kb 6000km-el ezelőtt történt. Olajat nem igazán eszegeti, hűtővíz nem fogy. 2002-es Daewoo Lanos 1.4
El kell vele menni egy hosszabb útra, legyen mondjuk 50 km megállás nélkül, lakott területen kívül. Ha utána is így néz ki, akkor van csak gond.
Rövid távon használt autóknál, főleg a hideg őszi-téli időszakban gyakran alakul ki ilyen jellegű páralecsapódás az olajbetöltő környékén. Ha az olaj eléri az üzemi hőfokot, ez eltűnik.
Ha napi 2*500meterekre hasznalod ne lepodj meg ezen es ez az olaj (NEM)keni rendesen a csapagyat.....
Inditaskor a lecsapodott para belemosodik az olajba ami csak akkor parolog ki ha 100fok kozeli az olaj az meg csak hosszu uton alakul ki.
pedig a páralecsapódást kb. általános ikola 7. osztály fizika órán elmesélik.
Akár a lakás ablakán is megfigyelheted, ha nem modern ablak hanem egy vékony 2mezeiüveg".
Szélvédőn is a kocsiban mikor reggel bele ülsz.
Ez nincs másképp a motor blokk belső részénél se és mikor beinditod az olaj eljut mindenhova ott meg lemosa a párát ami ugye "víz" és hígul hígul hígul ha nem tud kipárologni.
a 20kmaz pl. 2x10km akkor az utolsó szakaszon mikor már jó meleg a motorja ott érdemes jól kipörgetve használni.
Nem írok fokozatot meg fordulatot mert ahány kocsi annyi verzió. Kb. elmondható a 1/2 és 3/4 között, tehát ha 6ezret pörög akkor 3000 és 4500 között.
Néha néha 1-1 előzéskor meglehet húzni teljesitmény maximumig is, pl. ha pörög 6000 akkor az valahol 5000-5500között lesz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!