Mennyire lehet "elrontani" a homokinetikus csukló és a fékbetétek cseréjét?
Mindkettőt el lehet rontani, de hiába írjuk le mik a jellemző hibák már úgy is kicserélték...
Mégis baj lesz akkor a számlával perelheted a mestered.
Az elvégzett munkáról rakd el a számlát!
Fékbetét cserénél a legjellemzőb hiba amit 100ból 99 ember elvét, hogy simán visszatolja a dugattyúkat pucolás nélkül és akkor 20-40ekm után engendi fogja a fékfolyadékot.
Csuklócserénél nem mind1 külső belső zégeres, felütős, stb. de ami sokszor lévő hiba ha csak külső csuklót cserélnek és az belső zégeres lerántáskor kirántják a belsőt a difiből és sok belsőnél nincs biztosítás. Helyén bent nem tud szétpotyogni de kint már igen, ez után kérdés megfelelő darabszámú tűgörgővel van e bent továbbra is a belső a difiben.
Illetve azoknál a kerékagyaknál ahol szigoruan adot nyomatékra kell huzni a féltengely anyát(ahol átlóg az agyon) ott megtudják zömíteni tulhuzással a csapágyat.
De sok sok hibát követnek el az emberek kezdő korukban, a ma legprofibb mester is 10éve biztos hibázott már néha néha.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!