Fordítva tettem fel az aksi sarut véletlen! Mi bajt okozhatott?
Azt meg hogy sikerült?
Nem is egyforma a méretük, az egyik vastagabb a másik meg vékonyabb átmérővel rendelkező bilincs..
Mi az hogy olajnyomás jelző?
Olaj szintjelző van!
Ha indul a motor akkor mondj el 8 üdvözlégy máriát térdre borulva, mert max a visszajelző lámpák vagy azok szenzorai, biztosítékai döglöttek ki.
A töltés jelzőnél figyeld az akksi töltöttségét mert könynen lehet hogy az akksi visszatöltés már nem működik, azaz a generátornak vagy avisszatöltő elektronikának annyi.
Ez esetben csak addig jár a motor amíg van az akksiban feszkó, aztán nincs honnan gyujtást produkálni a gyertyákba.
Sztem a legjobb ha azonnal elindulsz vele amíg még jár a motor egy autóvillamossági szakihoz, aki átnézi a dolgokat.
és a biztonság kedvéért beraksza csomagtartóba egy teletöltött akksit ha esetleg a bent levő lemerülne.
Nymous, ne értsél már hozzá ennyire.
Olajnyomásjelző van, ezt tudja mindenki, aki ült már autóban. Ha nincs olajnyomás, világít a jelzőfény.
Szintjelző nagyon kevés kocsiban van.
A viszatöltő elektronikát részletezzed, ha megkérhetlek, mert feszültségszabályzóról már hallottam, építettem is, de szeretném megtanulni hogy kell csinálni visszatöltő elektronikát, 28 év szakmai tapasztalattal úgy látszik még képzetlen vagyok.
Az a feltételezés, hogy egy meghibásodott motorelektronikával még jár a motor, már egyenesen nevetséges...
Kérdező: ha indul (nem fog) szerelő, ha nem indul, vontatni és szerelő.
Valszeg a generátor diódahíd és a fesszabályzó ment tönkre, ezenkívül még a motorelektronika körül apróságok.
#9!
"Vonatkozó áramkörök" ellenőrző mérését ajánlod egy olyan valakinek, aki fordítva teszi föl az akkusarukat?
Jaj! :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!