"a turbohoz valo szelep ez miatt nem megy olyan gyorsan tonkre"
Nem egészen. Azért kell, hogy amikor elveszed a gázt és a fojtószelep lezár akkor a feltorlódó levegő ne lassítsa le a feltöltőt és a következő gázadásnál ne legyen turbólyuk.
A fojtószelep és az intercooler között szokott lenni általában, de építheted szinte bárhova, csak a turbó után legyen. Csak hogy el tudd képzelni:
légszűrő >> turbófeltöltő >> Innen már nyomás alatt lévő szakasz >> intercooler >> fojtószelep>> "motor"
A te nem turbós Hondádnál ez úgy néz ki:
légszűrő>>fojtószelep>>motor
Nincs egy centiméter sem túlnyomás alatt, és a túlnyomás alatt!!
A BOV működéséhez meg a légköri nyomásnál magasabb levegő kell :D
kérdező sok sütnivalód neked sincsen...
"a turbóhoz való, hogy ne menjen olyan gyorsan tönkre", aztán rájössz, hogy ja hoppá a kocsidba nem raktak turbót gyárilag, de azért mégis nem tudjuk e hogy hova kell beépíteni
egy magyarázatot tudok elképzelni, hogy szeretnél olyan szép kis fütyülő hangot a váltásoknál, na az pont nem lesz
"köszönöm a válaszokat igen nincs benne turbo igy is be lehet szerelni? ha igen hova?"
Jó, hogy 10 perccel korábban írtam, hogy a működéséhez olyna dolog szükséges ami turbó nélküli kocsikban nincs. Esetleg babfőzelék után te is meg tudod küldeni túlnyomással vagy kösd rá a bejövő benzincsövet... :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!