Tetszik a 3,5,7es bmw.2000-2005os erdekel. A 3ast 30i vel a 5es 7est 40i vel. Kenyelem es sportossag, ero a fo szempont. Szerintetek?
A 7es azert mert eszmeletlen nagy,gyonyiru az e38,de felek hogy a nagy suly miatt kozel sem egy sportauto,nem ugy veszi a kanyarokat.az 5os azert mert ugyancsak nagy es tetszik,de nemtudom hogy inkabb kenyelmes vagy sportosabb.
A 3as tetszik a legkevesbe,de legalabb konnyu,de sajna nem egy nagy auto.es a v8 az almom.
Probáld ki mind, más és más.
3as sportos de fapad
5ös arany középút
7es egy nagy tepsi
Szerintem az ötös az már nagy is de még "sportos is" és én utálom a V8 -t, ha ötös akkor sor6 de hogyha 7es akkor v12 mert olyan nagy dög a 7es, hogy oda kell a 12hengeres nagy blokk.
Csatlakozom az előttem szólókhoz... részben:
Ha inkább vezetési élményre vágysz: 3-as.
Ha kényeztetésre: 7-es.
Ha mindkettőre..... hát, mondhatnám az 5-öst, de szerintem ez olyan kicsit mint bármilyen univerzális termék, mint mondjuk az all-season gumi, mindkettőre jónak mondják, mindkettőnek meg akarnak felelni, így aztán valójában egyikre sem jó igazán.
Szerintem 5-öst az vegyen, aki kielégítő kényelmet szeretne, de nem akar egy pénznyelő benzintemető tepsit. (én biztos 5-öst vennék)
Aranyszabály: minél nagyobb, minél kényelmesebb, minél újabb egy autó, annál mérsékeltebb a vezetési élmény, annál távolabb kerülsz a gokart-effekttől.
Szokták mondani: egyszerre egy seggel két lovat nem lehet megülni :-)
Én helyedben vennék egy 5-öst, nagyszerű autó, az kellően kényelmes, dinamikus és még talán a józan ész határai közé szorítható a fenntartása, amennyiben nem egy lerúgott f0staligát veszel.
Az 5-ös 7-es közti ár és fenntartási különbözetből vennék egy Z3-at, vagy MX5-öt, sperr-rel, mókázni, ha még belefér. Na azokat élmény vezetni.
Egyébként mindegy ki mit mond, vedd sorba, mik az igényeid, hogyan használod, mennyit, stb., és mennyi pénzed van rá. Aztán próbáld ki mindet, de ne 1-1-et, hanem mondjuk 3-3, 4-4-et.
Nem akarok okoskodni, ha már olvastad, vagy tisztában vagy vele, ugord:
A BMW-t még használtan is drágább fenntartani, pláne ha újabb és nagyobb szériákból válogatsz.
Egy 3-ast javítgatni sokkal pénztárcakímélőbb mint egy 5-öst, pláne 7-est.
Nekem E36-om van, most volt szervizen és egy árban volt az 5 éves Octaviám hasonló szervizével.
Hát, szakszervizbe vinni egy nem-garanciás autót nem feltétlen költséghatékony megoldás, ez igaz.
Még nem vettem a fáradságot, hogy összehasonlítsam az alkatrész árakat. Most szúrópróbaszerűen néztem a Unix webshop-ját.
Ahogy nézem, bizony drágábbak a BMW alkatrészek, mint mondjuk a Skodáé, azonos évjárat, Octavia vs. E91.
Nagy a szórás az árakban, van drágább és olcsóbb alkatrész mindkét típusnál, de nagyságrendileg a Skoda drágább alkatrészei kerülnek annyiba, mint a BMW olcsói.
Ahány szervizessel beszéltem eddig, akárkit kérdeztem, mindenki ezt mondta: prémium alkatrészek mikor jobban, mikor kevésbé, de drágábbak.
Az enyém 20 éves.... szerintem nem mértékadó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!