Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Tetszik a 3,5,7es bmw.2000-200...

Tetszik a 3,5,7es bmw.2000-2005os erdekel. A 3ast 30i vel a 5es 7est 40i vel. Kenyelem es sportossag, ero a fo szempont. Szerintetek?

Figyelt kérdés

A 7es azert mert eszmeletlen nagy,gyonyiru az e38,de felek hogy a nagy suly miatt kozel sem egy sportauto,nem ugy veszi a kanyarokat.az 5os azert mert ugyancsak nagy es tetszik,de nemtudom hogy inkabb kenyelmes vagy sportosabb.

A 3as tetszik a legkevesbe,de legalabb konnyu,de sajna nem egy nagy auto.es a v8 az almom.



#BMW #kényelem #sportossag
2015. dec. 3. 22:30
 1/10 anonim ***** válasza:

Probáld ki mind, más és más.

3as sportos de fapad

5ös arany középút

7es egy nagy tepsi


Szerintem az ötös az már nagy is de még "sportos is" és én utálom a V8 -t, ha ötös akkor sor6 de hogyha 7es akkor v12 mert olyan nagy dög a 7es, hogy oda kell a 12hengeres nagy blokk.

2015. dec. 3. 22:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Szerintem az "arany középút". 5-ös.
2015. dec. 3. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
Ha v8as van alatta es sperr difi is van akkor az 5ossel is lehet driftelgetni?marmint a sulyahoz eleg ez az eroforras?
2015. dec. 3. 22:51
 4/10 anonim ***** válasza:
7-estől nem is a súly miatt, hanem a rengeteg probléma miatt kell félni. Az 5-össel is akadnak gondok bőven. Szerintem egy 330i lenne a legkorrektebb választás, azért anno a 3-masba aki 3000-res benzinest rendelt az extrákat is x-elt bőven, tehát nem fapad az. Ja és nagyon jól megy. Ha mégsem békülsz ki vele, akkor pedig egy 540i, kéziváltóval, az már V8, hatalmas élmény, és mind full-full extrás. Ja és ez is dobja a hátulját ha kell.
2015. dec. 3. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:
A 3astol a hely miatt felek.passatbol ulok at.kisebb? Az 5osbe mik lehetnek a gondok?
2015. dec. 3. 23:07
 6/10 A kérdező kommentje:
540 esbe kezi valtos nagyon ritka,meg ugy alapbol az 540 is..automata az sokkal gyengebb?kapcsolhato felautomata?
2015. dec. 3. 23:11
 7/10 anonim ***** válasza:
ezek közül egyikben sincs sperr difi gyárilag, csak az M3 és M5-ben...
2015. dec. 3. 23:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

Csatlakozom az előttem szólókhoz... részben:

Ha inkább vezetési élményre vágysz: 3-as.

Ha kényeztetésre: 7-es.

Ha mindkettőre..... hát, mondhatnám az 5-öst, de szerintem ez olyan kicsit mint bármilyen univerzális termék, mint mondjuk az all-season gumi, mindkettőre jónak mondják, mindkettőnek meg akarnak felelni, így aztán valójában egyikre sem jó igazán.

Szerintem 5-öst az vegyen, aki kielégítő kényelmet szeretne, de nem akar egy pénznyelő benzintemető tepsit. (én biztos 5-öst vennék)


Aranyszabály: minél nagyobb, minél kényelmesebb, minél újabb egy autó, annál mérsékeltebb a vezetési élmény, annál távolabb kerülsz a gokart-effekttől.


Szokták mondani: egyszerre egy seggel két lovat nem lehet megülni :-)


Én helyedben vennék egy 5-öst, nagyszerű autó, az kellően kényelmes, dinamikus és még talán a józan ész határai közé szorítható a fenntartása, amennyiben nem egy lerúgott f0staligát veszel.

Az 5-ös 7-es közti ár és fenntartási különbözetből vennék egy Z3-at, vagy MX5-öt, sperr-rel, mókázni, ha még belefér. Na azokat élmény vezetni.


Egyébként mindegy ki mit mond, vedd sorba, mik az igényeid, hogyan használod, mennyit, stb., és mennyi pénzed van rá. Aztán próbáld ki mindet, de ne 1-1-et, hanem mondjuk 3-3, 4-4-et.


Nem akarok okoskodni, ha már olvastad, vagy tisztában vagy vele, ugord:

[link]

A BMW-t még használtan is drágább fenntartani, pláne ha újabb és nagyobb szériákból válogatsz.

Egy 3-ast javítgatni sokkal pénztárcakímélőbb mint egy 5-öst, pláne 7-est.


Nekem E36-om van, most volt szervizen és egy árban volt az 5 éves Octaviám hasonló szervizével.

2015. dec. 4. 09:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
amíg egy papírok nélkül/kinti papíros/jobbkormányos e36/e38/e39/e46 BMW-t párszázért utánad dobnak, szerintem felesleges az alkatrész árakkal dobálózni, nem kell szakszervizbe vinni, és ugyanannyiért fenntartható, mint bármi más... :D haverom most vett komplett e39 520i-t 240e kemény forintért, kaszni rozsdát leszámítva hibátlan, csak jobbkormányos, de donornak tökéletes
2015. dec. 6. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

Hát, szakszervizbe vinni egy nem-garanciás autót nem feltétlen költséghatékony megoldás, ez igaz.


Még nem vettem a fáradságot, hogy összehasonlítsam az alkatrész árakat. Most szúrópróbaszerűen néztem a Unix webshop-ját.


Ahogy nézem, bizony drágábbak a BMW alkatrészek, mint mondjuk a Skodáé, azonos évjárat, Octavia vs. E91.

Nagy a szórás az árakban, van drágább és olcsóbb alkatrész mindkét típusnál, de nagyságrendileg a Skoda drágább alkatrészei kerülnek annyiba, mint a BMW olcsói.


Ahány szervizessel beszéltem eddig, akárkit kérdeztem, mindenki ezt mondta: prémium alkatrészek mikor jobban, mikor kevésbé, de drágábbak.


Az enyém 20 éves.... szerintem nem mértékadó.

2015. dec. 7. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!