Tobb uzemanyagot hasznalok?
Ha a fűtést bekapcsolod, azzal még önmagában semmi többletterhelés nincs, csak egy másik körön is kering a hűtővíz, de mennyiségileg nem lesz több víz a rendszerben, szóval nem kell többet keringetnie.
Ha értelemszerűen ventit is bekapcsolod hogy fújja, akkor persze kell neki energia, de ugyanúgy a rádiónak is.
Viszont amit ezek okoznak terhelést az a fogyasztásban még centiliterekben sem kimutatható olyan minimális...
#3 - azért ez függ a külső hőmérséklettől és az autótól is.
Ugye van hőmérséklet érzékelő, akár több is a motorblokkon és környékén, ahhoz (is) igazítja az üzemanyag rendszer a bejuttatott mennyiséget.
Ha elég hideg van ahhoz, hogy az utastérfűtés által elvont hő miatt ne érje el a rendes üzemi tartományt a hőmérséklet, akkor erre a rendszer többletüzemanyaggal fog válaszolni.
Nekem van egy ilyen modern, alacsony fogyasztású dieselem, szerencsétlen gép a téli reggeleken munkába menetelkor (ami több, mint 50 km) sokszor csak akkor tudja elérni a 80 fokot, amikor beérek a városba és megszűnik a 110-120 km/h-s menetszél.
Szóval már erősen gondolkozom, hogy meg kellene nézni a termosztát rendesen működik-e. Vagy kartonpapír a hűtő elé... :D
#4
Cserélj termosztátot. Az enyém -20-ban is felmelegszik, utána pályán sem mozdul a mutató középről, bárhogy fűtök.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!