Ha bemelegszik a motor akkor lassan engedi vissza a fordulatot, és ha elengedem a gázt akkor leáll. Simson s51ről van szó. Gyújtásnál van a baj? A gyertya szép őzbarna.
Szerintem ez nem gyújtás probléma. Ez karburalás gond.
Esetleg nem tudnál végigmenni néhány dolgon?
Segítek.
Kezdetnek szűrő takarítás, üzemanyagtank takarítás, benzinszűrő csere, majd karburátor tisztítás. Fontos, hogy sehol ne legyen fals levegő. A gumiharang jól zárjon.
Jó lenne, ha a fúvókákat ki tudnád csavarni, és ki tudnád pucolni rendesen a járatokat. Ha már itt vagyunk fel tudnád írni milyen méretű fúvókák vannak benne?
Nem hinném, de a víz nem segít. Tudnád úgy tesztelni, hogy külső üzemanyagtankból\flakonból kapja az üzemanyagot?
Ha nem, mégiscsak le kellene engedni az üzemanyagot. Tank mosás\ rozsdátlanítás. Üzemanyagcsap takarítás. Kellene.
És tiszta üzemanyaggal.
Azt lenne jó tudni, hogy mit mutat a motor, ha minden jól működik körülette. Pl. van rendes benzinhozam, nem vizes a benzin. Nem triviális hogy a tankból lejön a benzin, vagy elegendő jön le.
Hozzá kell tenni, hogy ha a motor még pörög, nem kevés benzinre utal. Sokkal inkább arra, hogy sok van. De az alapdolgok nélkül nem érdemes elállítani a motort.
Aztán ha tudod, csavard le a súber részt a karbinál, és Húzz gázt, majd engedd vissza. Nem lehet, hogy szorul a bowden, és lassabban tudja a rugó visszahúzni a súbert is?
Ha ez mind megvan, akkor megyünk tovább
Akkor, tényleg a karbi jön, nincs más.
Nézd meg, hogy a szivató jól zár-e. Ezt ugyanolyan próbával elvégezheted mint a súbert. Aztán ha már ott van nézd meg, hogy lezár-e a "dugó" rendesen. Többektől hallottam, hogy a sorjás utángyártott alkatrész, vagy bowden hiba miatt nyitva maradt. Változatos hibákat generálva.
Aztán nézd, meg jó-e az úszó. Nem lyukas-e. Ha nem nézd meg, jó-e a beállítása. Ezt úgy tudod, hogy összerakod a karbit. Megvárod míg megtelik benzinnel. Majd csap elzár, és a kis csészében lévő üzemanyag szintjét megnézed.
Szia
A karburátorban meddig ált a benzin?
A képen talán látszik, hogy van alul egy szintjelző "pöcök". Tulajdonképp odáig kell a benzinnek lennie, ha leveszed a csészét.
Egyébként, ha a szívató tömítést cseréled, akkor csak a fúvókák és az alapjárati csavar állításával tudunk játszani
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!