Az autóban az ESP tényleg csak annyit csinál, hogy lefékezi az autót? Szituáció
széles nyári gumijaim vannak fent, amik ilyen esős időben eléggé csúsznak, és az autó hátulja hamarabb csúszik meg, mert elöl vannak az újabb gumik.
Szóval mentem kanyarban gyorsabban, és kitört a hátulja, nem is tapadt meg, szinte drifteltem, elkezdett villogni a sárga objektum a km órán, de én csak annyit éreztem, hogy az autó magától fékez, szinte majdnem megállásig, én hiába nyomtam a gázt, kb 5 km/h ig lassította az autót 30-ról, amikor megtapadt, és mehettem tovább egyenesen.
Az ESP tényleg csak ennyit csinál, hogy fékezi az autót? mert itt pl esp nélkül is megfogtam volna, plusz elég későn avatkozott be, amikor már megcsúszott.
Márpedig RWD-nél el kell venni a gázt, mert ha gázt adsz vagy tartod a gázt, akkor továb fog farolni, míg keresztbe nem állsz. Kivéve ha tudsz driftelni. Nem rossz dolog benyomni a kuplungot ilyenkor, de 0,5 mp alatt örülsz hogy felfogod hogy mi van, nemhogy még a kuplungot nyomogasd.
Elsőkerekesben meg jó nagy gázt kell adni. Ezért sz*r is mikor naponta vezetsz FWD és RWD autót is, azt sem tudod már hogy mi van.
Az alapok:
nem elindulásból érkeztem meg, hanem lendületből 3. sebességbe azért csúszott meg.
azért jó móka volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!