Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Audi A8 D2! Ki ismeri ki...

Pauer Ricky kérdése:

Audi A8 D2! Ki ismeri ki magát ebben a típusban?

Figyelt kérdés

Sziasztok! Terveim között szerepel, hogy vegyek egy Audi A8-at. 94-es kiadás. 4.2 benzin, 220kW-os 300lovas a gép. Na most ami engem nagyon izgat az a váltó. Ha jól informáltam magam, akkor elvileg ezek csak 4 és 5 sebességes kivitelben jöttek. A tulaj állítása szerint az övé 3 sebességes. a tiptronic nem vált fel 4.be, ahogy az autó sem. Lehetséges volna, hogy valóban volt 3 gangos kivitel, csak nem igazán vették ezért nem találtam infót? Valamint arra lennék kíváncsi, hogy ennél a típusnál mikre kell figyelni. Régen elég sok Audi V8 (D1) el volt dolgom, így annak a típus hibáival tisztában vagyok, de az első gen A8 valahogy nagyon kimaradt a repertoárból. Ha jól tudom ennél a kivitelnél már nem alkalmazta az Audi a gargalizálást, mert itt már nem acél, hanem aluminium elemekről van szó. De gondolom ez is aluminium ötvözet lenne ami már viszont rohadhat. Erről is szeretnék kérni egy kicsivel több infót, hogy ez pontosabban miként is lenne, valamint mennyire macerás ennek a javítása.


Az informáló válaszokat előre is köszönöm.



2015. nov. 28. 01:05
 1/7 anonim ***** válasza:
Első ránézésre viszonylag értelmes embernek tűnsz. 20-on éves benzinzabáló, roncstemető? Hm, erre nem mondanék semmit!
2015. nov. 28. 01:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
300k-ért nem igen kapok jobb autót. Nekem az a fontos, hogy nagy legyen, és kényelmes. A Japán szutykok nem igazán fognak. Autó szerelő az eredeti szakmám, és még annyó amikor ezzel foglalkoztam, megtanultam, hogy japán autót csak akkor ha japánba laksz. Vagy inkább soha. Egyéb német autók, mint pl a BMW nem igazán fognak. Mindenki álomautója, ami igazából semmire se jó. Ráadásul még csak nem is igazán tetszenek. A mergák se az én autóim, és még drágák is, a VW-k pedig nekem kicsit. Ráadásul pl egy Passat ami hasonló évjárat, az 2x-3x ennyibe kerül és egy hulladék. Van ezer 1 problémája. Szóval marad a 300k-s, 20 éves benzin temető, mivel az elődje egy még öregebb D1-es V8 jól kiszolgált 6 éven át, úgy, hogy több mint 400k km volt benne. Sosem kellett rá költenem, csak sajnos kiütötték alólam amíg vártam, hogy váltson a sorompó, és jelen helyzetben nem igazán engedhetem meg a drágább verziós A8-akat, sem pedig, hogy akár még egy V8-am legyen. Remélem így már kicsit tisztább a kép, miért is érdeklődöm a fent említett kocsi iránt. :)
2015. nov. 28. 04:16
 3/7 A kérdező kommentje:
(Bocsi a hibákért, telefon folyton belepofázik abba, hogy mit is akarok írni).
2015. nov. 28. 04:17
 4/7 anonim ***** válasza:

Én úgy vagyok vele, hogy egyszer élünk, és ki kell próbálni az ilyen autókat is. Így hát nekem is volt A8-am 4.2-es motorral, de 1997-es és 5 sebességes tiptronic. És bizony az összes 5 sebességes, tehát ha az a példány nem vált feljebb, akkor baj van a váltóval. Egyébként sem vennék 94-es évjáratot, mert az a legelső széria, és ott még komoly gyermekbetegségei vannak, hiszen ez volt az Audi első igazi prémium luxusautója (igen, a V8 is az volt, de messze elmaradt a BMW-től és a Mercitől). Én nem akarlak lebeszélni, sőt, de azt ajánlom, hogy későbbi évjáratot vegyél, és olyat, aminek jó a váltója. Ja és az alumínium NEM rohad, 100 év múlva sem.

Egyébként volt Audi S8 is, ugyanezzel a motorral, kéziváltóval, az lenne az igazi.

2015. nov. 28. 09:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Köszi a választ. Mint feljebb említettem ez az autó 300k. Ez a nagy húzása a dolognak. Valamint, hogy egy nagyon jó autószerelő barátom vejéé. Az egyetlen dolog ami aggaszt, az a váltó. Hiszen az nem igazán olcsó, konkrétan a fent említett autó árának fele. Csak azért nem értem, mert nagyon szépen csöndesen váltogat a gép, viszont csak 3 fokozat van. Én viszont ilyennel még nem találkoztam, hogy csak 1 fokozat legyen rossz az autómata váltóban, és azt még csak meg se próbálja fel váltani. Ezért szeretnék informálódni, hogy pontosan milyen váltókkal szerelt modellek vannak, és, hogy lehetett e egyáltalán akár külön rendelésre 3-as váltóval venni a kocsit.
2015. nov. 28. 14:29
 6/7 anonim ***** válasza:
Amúgy milyen az a 3mas fokozat? Hosszú, vagy nagyon pörög vele a motor? 100-nál például milyen fordulaton van?
2015. nov. 28. 15:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
Hosszú. Nagyon is hosszú. Viszonylag hamar berakja magát a kocsi 3ba, de akkor viszont nagyon le esik a fordulat. Pontosat nem tudok mondani, mert teszt kör alatt a motor, illetve a felfüggesztés zajaira figyeltem, de az megmaradt, hogy rohadtul leesett a fordulat amikor berakta magát 3ba.
2015. nov. 28. 22:33

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!