Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik 2.5 TDI V6-os motorokat...

Melyik 2.5 TDI V6-os motorokat kell elkerülni? A 180 Le-t?

Figyelt kérdés
2015. nov. 26. 20:28
 1/8 anonim ***** válasza:
0%
Osszes focvagent az eggyes golf ota.
2015. nov. 26. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
88%
Pont hogy nem azt hanem 150-155-163 lóerősöket, a 180 a jó az sikerült a legjobban.
2015. nov. 26. 21:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
És egyeske nem csak a Volkswagenekben van tdi motor te agyhalott -.-
2015. nov. 26. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
A 180 lovas V6 TDI-k problémamentesek voltak. A 2003/06 utáni többi V6 TDI is vállalható.
2015. nov. 26. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

Nem a tdi a fo gond hanem a cegcsoport lehuzo szokasa.

Szakado vezlanc, szeteso ablakemelo, vezermutengely kopas, stb.

Skoda,seat,audi egykutya.

2015. nov. 26. 21:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Hát igen, ahány válasz, annyifélét mondanak.

Leírom akkor, de ez tényleg így van, megbízhatsz benne: az összes 2003 végétől gyártott 2.5 TDI-nek már megvan oldva a vezérléssel a gondja. A 163 lovasokat csak ekkor kezdték el gyártani, tehát az összes 163 lovas megbízható ilyen szempontból. 180 lovasokat is gyártották még 2003 után, ezek között is akad hibátlan. De 2003 után már 150 és 155 lovasokat nem gyártották, tehát ezeket jobb kerülni (bár kapásból tudok 3 esetet is, akiknél nagyon szép szolgálatot teljesít a 2.5 TDI, és 500 ezer km felett vannak).

2015. nov. 26. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

"Volkswagen 2.5 TDI V6

Motorkódok: AFB, AKN, AYM, BCZ, BDG, BFC, AKE, BAU, BDH

Gyártásban: 1997 – 2005

Típusok: Audi A4 2.5 TDI, Audi A6 (és Allroad) 2.5 TDI, Audi A8 2.5 TDI, Škoda Superb 2.5 V6 TDI, Volkswagen Passat 2.5 V6 TDI

Indok: A maga idejében közkedvelt motor hamar kimutatta a foga fehérjét. A hírhedt Bosch VP44-es adagoló hibáját már fejből mondja minden szervizes, ráadásul a hengerfej önmagában sem egy sikertörténet a könnyen kopó vezérműtengelyekkel, amikre rátett egy lapáttal a túlzottan optimista olajcsere-intervallum is.

Sajnos sokszor az új vezérműtengely-hidrotőke-szelephimba kombó sem hosszútávú megoldás, ezért sokan kísérleteznek más olajszivattyúval is, változó sikerrel. Ha lehet, inkább kerülje ezt a motorcsaládot, automatával (Tip- vagy Multitronic) még nagyobb ívben."


A teljes cikk:

[link]

2015. nov. 27. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Egy faxság ez a cikk, nem mondom hogy nincs benne igazság, hiszen én is írtam a vezérlés meg az adagoló problémákról, de ez nagyon elrettentő, olyan motorokat tettek a listára, amelyek abszolút megbízhatóak. Itt is pédául meg sem említik a 2.5-nél, hogy 2003 vége után nincs gond a vezérléssel, és igazából már semmi konstrukciós hibája nincs a motornak, pedig sokan tudják.
2015. nov. 27. 22:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!