Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az miért van, hogy a lerobbant...

Az miért van, hogy a lerobbant autóknál 10-ből 9 német?

Figyelt kérdés
Golf, Passat, sok nagy kategóriás Audi, BMW, 1-2 olasz és francia. Mást szinte nem is láttam, pedig rengeteget vezetek. Japánt egyáltalán nem.
2015. nov. 17. 15:21
1 2 3
 11/21 anonim ***** válasza:

Nem teljesen látjátok jól az okokat.

Leírom, hogy mi a helyzet és meg is indoklom érthetően, hogy mi miért van.


Miért akarnak sokan német autót?

Nem, nem akar az áltag proli 9 millió jómunkásember magyar német autókban ülni. Mégis miért ezek a leginkább preferáltak? A sajtó miatt.

A Totalcar és a hozzá hasonló autósmagazinok tojlák az emberek arcába, hogy német autót vegyenek, azzal a Clarksontól csent a magyarázattal, hogy a többi dögunalom, nem menő.

Inkább azt látni (már csak a nagy köznépi németautó ellenességen is), hogy a magyarok többsége az olyan autók felé húzna, mint a Nissan, a Toyota, Suzuki, a megbízhatóságuk miatt, vagy mint a Peugeot, Renault, ezek olcsósága okán, csakhogy a Totalcszar és társai magazinok azt propagálják, hogy igzalmas, menő autót kell venni.

Itt a gyakorikérdéseken is (és más kérdezős fórumokban is) mindig megugrik az olyan autók után érdeklődők száma, amilyen autókat éppen a Totalcar magazin (bagy valamelyik társa) nyomat nagyon a cikkeiben, figyeljétek meg.

Most majd fogtok látni sok olaszt és franciát is az utakon, mert a Totalcszar magazin most ezeket reklámozza. Most éppen ők is megírták, hogy a Fiat Mareákra ugrott meg a kereslet, szerintük.

Ajánlom még megnézni a magyarországi autómárkák listáját, ebből kiderül, hogy az OPEL, Volkswagen, Suzuki, Ford-hoz képest elenyésző azon autók száma, amelyekben állítólag annyira szeret ülni a magyar proli.

OPEL+Suzuki ma már elérte az 1 milliós darabszámot is, a VW csak kullog mögöttük.

[link]


Tudom, más meg linkelni tud olyat, ami azt bizonyítja, hogy Audi-BMW-Merci hármasból 5 millió trillió darab van magyarországon. Ok, linkelj.

Nem kötekedni akartam, csak ha már állítunk valamit, akkor bizonyítsuk.


Miért látni sok lerobbant nagy kategóriás autót? Azért, mert ezeket túlbonyolítják, ezek gyártói között nagy a verseny és muszáj kidobni a piacra rendesen nem letesztelt elektronikával (néha motorhibával) az autókat. (ez így volt régebben is) Egy Suzukiban, Opeben mi a bonyolult? Szinte semmi. Minél egyszerűbb egy autó, annál kisebb az esély a meghibásodásra is. Persze egy ponton ez megint megfordul.

2015. nov. 17. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/21 anonim ***** válasza:
Ja bocs lemaradt a KSH adatai szerinti személyautó állomány lista [link]
2015. nov. 17. 18:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/21 anonim ***** válasza:
Azért látni általad gondolt nagy kategóriás autót az út szélén, mert megveszik a 2-300e ft os autót, mert kell valami, de azért ne egy suzuki legyen. Az persze más kérdés, hogy kicsit foglalkozni is kéne vele. Azt azért nem mondom, hogy a régi német autókhoz az alkatrész drága, de a japánokhoz még drágább. Persze vannak drága alkatrészek, mint pl a b5 passathoz az első futómű, vagy a turbó (ha rendesen van használva akkor nem esik le).
2015. nov. 17. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/21 anonim ***** válasza:

#11

Szerintem rosszul látod. A Totalcart pont azért savazzák folyamatosan, mert lehúzzák a német autókat, elég megnézni a FB kommenteket a cikkek alatt, főleg a használtautósok alatt, hogy miért folyton japánt (élükön a Jazzt) ajánlgatnak. A POHU évekig nem adott nekik tesztautót emiatt, most pedig a Ford sértődött meg a Vignale fikázása miatt.


A Marea pedig tökéletesen érthető, egy racionális embernek soha nem jutott volna eszébe ilyen autót venni, viszont egy ilyen cikksorozat képes érzelmi síkra terelni a döntést (a személyes tapasztalatról nem is beszélve, én ültem abban az autóban, nagyon hangulatos és nagyon megy).

2015. nov. 17. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/21 anonim ***** válasza:

A negatív kicsengésű reklám is reklám. Az a lényeg, hogy náluk mindig terítéken van legalább egy Audis, BMW-s cikk. Inkább csak néha vannak negatív hírek, többnyire használt teszteket jelenttetnek meg és híreket az újabbakról. Például Hondás autós cikkre nem is igazán emlékszek, de Audis, BMW-s dikk eszembe jutt öt.

A tanácsadó részben többnyire németet tanácsol a szekértő. A hétvégi népítéletes autó merítésben is szinte kötelezően volt egy darabon Audi, vagy BmW.

Azután az autóimport statisztikákról szóló rendszeresen megjelenő cikkeikben rosszmájúan emlegették, hogy az autóbehozatali toplistán is ezek az autók vezetnek, amiket nem mellesleg ők (is) dobtak be a köztudatba, hogy használtan is milyen jók szerintük (ugye a sok BMW 3 és 5-ös használtteszt). Páran még a szemükre is vetették, hogy ne panaszkodjanak, ők is és a többi újságíró is tehet róla.

De még így sem igaz, hogy tucatautók, mert amíg Audiból vagy BMW-ből van 50ezer-50ezer, addig Opelből és Suzukiból 500ezer-500ezer darab van Magyarországon.

2015. nov. 17. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/21 anonim ***** válasza:

Pont, hogy a totalcarnál vannak a japánbérencek.....

Nepper rovatban meg mit mondjon kedves emberkénk ha a kérdező dízelt akar és nem japán szívó benzinest?

A használtautó cikkben meg szerintem e90-es bmw volt meg e60-as, na ezek nemigazán vannak a behozatalban inkább a lefosott e46 és e36 kódjelűek.

2015. nov. 17. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/21 anonim ***** válasza:

A totálkárnak egy elég emlékezetes E90-es tesztje volt, egy benzin-dízel összehasonlító. Volt még egy E90-et egy Lexus IS-el összehasonlító is (abból kiderült milyen ocsmány módon pusztul az E90). A múltkor is volt hír egy motorhibás fos E90-ről. Ipari hulladék.

Látszik, hogy nem tartós dolog egy E90. Az E60 elég cig. széria még nekik is, hanyagolták, én legalábbis nem emlékszek az állítólagos E60 tesztekre.

Az E46-ról és az E39-ről volt még egy-egy pozitív kicsengésű írás, de volt E36-ból is valami használtteszt, ami meglepő, hogy egy E90-eshez képest jobban tartják magukat állapotban.

Meg ugye ha már említettük az E90 behozatalt, hát pontosan hogy már két éve rááltak az E90-re az autóbehozók, mert akkor megközelítette a millió km-res haszáltak ára az elfogadható ársávot. Szerintem ezzel meg is van egy része azoknak a lerobbant autóknak, ahogy már más is írta, lepukkant, gyárilag motorhibás E90-ek + sok km, az biztos lerohadás az út szélén.

Most kezd divatja lenni az Alfa 159-nek is, mert már azok is beestek 2 millió alá, na de azokból is a lepattantabbakat hozzák, mert azok az olcsók.

Volt több használt Passat teszt is. Audi használtteszt a múltkor volt, valami nőé. Ezek közül talán azt modnanám még a legtartósabbnak.

Arra még, hogy japánt miért nem látni, mert általában a japánokkal nem is mennek sokat, én használt hirdetésekben is kevés átlagkilométerrel szoktam látni japán autókat (talán mert tipikusan nem nagy utazóautónak vesz meg egy japán autót a többség).

2015. nov. 17. 23:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/21 anonim ***** válasza:

10nem lerobantbol9net.

10nemetbol9bonyolult kivitelu(automata, sok extra, stb.)

10netbol9felsokategorias behozott 500euroert kint megvett lom.

10nemetbol9fooocvagen ami a neve is mondja nepauto


Ennyi!


Egy tervszeru mgelozo karbantartast megkapott bmw ami szinten nemet nem lesz 10bol9es aranyon csak epp ilyen bmw ezerbol1 es azon tul van az utakon tobb ezer "nemet"

2015. nov. 18. 06:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/21 anonim ***** válasza:

Én is megfigyeltem már amit a kérdező ír és pontosan hogy nem a régi lomok szoktak többnyire lerobbantan állni az út szélén, hanem újabbak. Ettől még előfordulhat régi autó is, amint elhagyatottan áll valahol, de ezek meg már nagyon öregek szoktak lenni.

De azt aláírom, hogy sokszor a megbonyolított rendszereik miatt.

Ott van például az Opel, amiből magasan az egyik legtöbb, 500 000 darab fut az utakon, vagy a Suzuki, amiből további 4 - 500 000 darab van a magyar utakon, ezek közül mégsem sok lerobbantat látni, mert faék egyszerű szerkezetek.

Azt sem árt figyelembe venni, hogy az sem mindig biztos, hogy ha egy út szélén leállt autót látunk, akkor az lerobbant, bár ha nyitva van a motorháztető és benne bütyköl valaki, akkor valószínű. Sok esetben kifogy a benzin. Vagy ismerek olyat aki elutazott fél évre a tengerentúlra és mire visszajött megkocsonyásodott a benzin az addig nem használt autója tankjában és félúton a rokonok felé eldugult a szűrő és leállt az autó.

2015. nov. 18. 11:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/21 anonim ***** válasza:

#19-es és ezt még lehetne sorolni, elöregedett hűtővízcső és elfolyik a víz, turbócső kilyukadás.

Lehet, hogy csak azért állt félre, hogy ne legyen nagyobb baj vagy elhárítani a bajt.

2015. nov. 18. 15:20
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!