BMW 2.5 TD sor 6-os motorjárol mesélnétek? (131 ló)
Ne kövezzetek meg, nem tudok motorkódot mondani, annyit tudok, hogy az Opel Omegakban is ez van.
Vélemények, tapasztalatok, tartósság?
Ujkoraban jok voltak, sajna ma a 99% ban 3* visszatekertek 150-200ekm t
Adagolo, jeladporlaszto, hengrrfej redes, turbo javitas, stb.
Ami az Omegában van, az csak közeli rokon, más a hengerfej, más a hűtőrendszer. Szerencsére más, mert az Opelokban van gond azzal a rokonnal rendesen, úton-útfélen megfőzi magát.
A BMW-be szerelt változatot sem illik nagyon hajtani, az is hamar hengerfejes lesz, meg pár túlhajtás után már olajködöt pöfög.
Nagyon oda kell figyelni az olajminőségre, a csereciklusokra és nem szabad vele boyracerkedni.
Ja és nem nagyon kell vele vontatni, mert nagy nyomatékon q gyorsan túlmelegszik.
Leállítás előtt mindig járasd alapjáraton minimum megy percet, baromi könnyen beég a turbó. Indítás után sem árt 1-másfél perc járatás, mielőtt megindulsz.
A kíméletes bánásmóddal sokáig élhet. Feltéve, hogy előző tulaj nem ölte már meg. Nagyon meg kell nézetni, ha ilyet akarsz venni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!