A Fordoknál milyenek az alkatrészárak? Mennyire húzósak?
10-11 évesben gondolkodom.
A japán autókról lebeszéltek, mivel nagyon húzósak az alkatrészárak.
Az Opelekhez tudom, hogy olcsó, viszont egyik modelljük sem tetszik.
Annyit tudok, hogy a Fordok nagyon gyakoriak, sok a bontott alkatrész is.
Semmivel nem drágábbak a japánokhoz az alkatrészek, nem tudom ki és miért terjeszti.
De egy 10-11 éves autónál még amúgy sem kéne az alkatrészáraknak meghatározni, hogy érdemes-e megvenni, 200-250 ezer km alatt nem nagyon illik elromlani semminek.
Dízeles autókról lenne szó.
Az egyik Fordról is elég csúnya dolgokat írtak itt:
Dízel
Kuplungszett lendkerékkel (Valeo): 193 000 Ft (130 LE TDCi dízel)
EGR-szelep tisztítása: 12 000 Ft
EGR-szelep cseréje: 70+5000 Ft-tó
Nagynyomású üzemanyag-szivattyú 285 000 Ft (TDCi dízelek)
Adagoló: 470 000 Ft (2002-ig gyártott TDDi dízelek)
Részecskeszűrő: 227 000 Ft (2,2 TDCi)
Jaj, dízel Mondeot semmiképp.
Ilyen korú használt dízelből 2.2-es Honda Accordon kívül semmit nem mernék megvenni (benzinesből Mazda 6 lenne a legfőbb javaslatom, de a dízel abból sem tökéletes).
EGR-szelep tisztítása: 12 000 Ft
EGR-szelep cseréje: 70ft +5000 Ft-tó?
Ilyen Mondeóm volt, az Egr szelepet úgymond leszokták falazni egy vaslemez közbeoktatásával, és még hibakódot sem ír ki, ez miatt ne aggódj, a legnagyobb gond a ketőstömegű lendkerék ezekben a kocsikban
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!