Az alkatrészárak, hogy vannak a következő márkáknál:Mazda, Ford, illetve melyiket éri meg inkább megvenni?
Mazda 6 és Ford Mondeo között vacilálok.
Mindkét jármű dízeles és 10-11 éves.
Különösen az alkatrészárakra lennék kíváncsi.
Sajnos nem értek annyira az autókhoz, így kíváncsi lennék véleményekre.
Nem szalonban lenne szervizeltetve.
Egyáltalán, melyik márka, jármű megbízhatóbb?
Kinézetben, véleményem szerint a Mazda veri a Fordot.De, vajon szervizelés, alkatrészárakban, hogy áll?
A dízel mindkettőből necces. A Mazda nem csak kinézetre, hanem minőségre is jobb, mint a Mondeo, ha nem zárod ki, 1.8 benzinmotorral lenne a legjobb (vagy egy ráncfelvarrott 2.0, 6-os váltóval).
Dízel Mondeot többet is vezettem, újonnan is, használtan is, már 130 ezer km után is rosszak voltak, és azóta eltelt még 5 év. A Mazda dízele nagyon jó volt újkorában, azóta nem vezettem, de a szerviztapasztalatok arról sem túl jók. Ha mindenképp dízel kell, akkor is a Mazdát javasolnám.
Az elsővel teljes mértékben egyet értek.
A ford sose volt híres arról, hogy olyan sokat elment volna szervíz nélkül. A japánok pedig autógyártásban a legjobbak.
Én mindenképpen a Mazdát vennék, de szigorúan benzinesben,a dízel nem személyautóba való.
Nézd a dízelnek nagy jövő nem várható a személygépjárműveknél. A mostani vw botrány előtt se tartottam sokra a dízelt, és tovább fejleszteni a gyártók már csak olyan hatalmas összegért tudnák ami nem térülne meg nekik. A jövő az elektromos, hidrogén hajtású vagy olyan benzines esetleg gázos hibridé ami adiabatikus.
Nálunk európában csak a németek tolják izomból a dízeleket. (mert a tdi az menő)
Az audi közben olyan statisztikákat ad le, ami irreális és az elektromos autókhoz rosszabb a dízelhez kedvezőbb adatokat ad meg. A Citroën is adott magának egy jó nagy pofont, hogy olyan hibridet tervezett, amiben dízel motor van.
De mindenkinek saját döntése milyen kocsit vesz. Én személy szerint soha nem vennék dízelt, maradok a klasszikus szívó benzinnél.
Nem fogalmaztam pontosan. A vw nyomatja leginkább európában a dízeleket. És azt el kell ismernem, hogy ha európai dízel motor közül kellene választanom az renault lenne, bármennyire is kerülöm a francia autókat.
A belső égésű motoroknak pedig tényleg vége lesz, szerintem 2025-30 fele várható egy forduló pont. A Tesla rohamos iramban fejleszt, és a Nissanra tippelnék még aki ott lesz az elektromos autópiac élén.
De személy szerint egy autó se tud olyan élményt adni, mint egy szívó benzin. A Lexus LFA például csodaszép.
A benzin dízel között pedig először a dízel fog eltűnni, ebben biztos vagyok.
Viszont szerintem, ha nem haragszol meg ne térjünk el teljesen a kérdés témájától.
Én a Mazda dízelre voksolnénk, de kedves kérdező javaslom nézz körbe népítéleten, ott több tapasztalattal tudnak szolgálni.
És Lekváros Palacsinta jár a pacsi, úgy tűnik nem csak nekem van elegem a smoke & charmosokból. ;)
A hitvitának én sem látom értelmét. Világ életemben csak szívó benzines kocsik voltak a családban, nekem is az van, az is lesz, amíg lehet, és azt is ajánlok mindenkinek aki kérdezi, mert nem vállalom a felelősséget a jövőbeli szervizszámlákért.
Viszont vezetni mindkettő lehet ugyanannyira jó, csak másképp jó. 155 különböző autót vezettem, ebből 68 volt dízel. Pár szánalmas kivételtől eltekintve (régebbi kicsi dízelek és motorhibás autók) azok is élvezetesek voltak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!