Ez tökéletes lesz bele ... én is kizárolag eneost használok .. japán első számú motorolaja :)
2015. nov. 4. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
2/23 anonim válasza:
Jó
2015. nov. 4. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?
3/23 anonim válasza:
október közepén cserélem a azwiftemben az olajat...amióta megjelent csak eneos 0W20-at használok...mínusz húszban is pöcc-röff...nem kínlódik a 10W 40 el.. azt inkább tavasztól őszig.
eneos japán nemzeti olaja...
(majd most jól megmondják, hogy nincs is olajbányájuk)
2015. nov. 4. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?
4/23 anonim válasza:
Nem szabad eneost használni!!!Kokány japán olaj miatt már pár motort láttam belűről hogy mit művel!!!
Van kisebb kiszerelésben is!És ár érték arányban is kiváló!
Üdv:Varga Ferenc autószerelő mester!
2015. nov. 4. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
5/23 Tomcatters válasza:
Már elnézést ,ha tönkrement az biztos h nem az eneos olaj miatt volt .. én ugyanis 4 eve használom lassan az eneos motorolajat .. gond nélkül eneos sustina 5w30 egyáltalán nem eszi az olajat semmi,ha ez igaz lenne ,akkor az en autóim már rég tönkrementek volna ..2 van ,mind a 2 be enost használok :)
2015. nov. 4. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
6/23 anonim válasza:
Na ehhez a 15W40-hez nem adtam volna a nevem. :D :D
A 10W40-es Eneos jó bele, bár boríthatsz bele 5W40-et is vagy 5W30-at. Ha hideg a tél meghálálja majd.
2015. nov. 4. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
7/23 anonim válasza:
Benzines Suzukiba dízel olaj?:D :D jó lesz
Dr. Gec Imre gépészmérnök
2015. nov. 4. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
8/23 anonim válasza:
#laci a hideg oldali viszkozitása magas.jön a tél és hidegben jóval sűrűbb mint az 5w-0w hideg oldali olajok. a 0w-40 ,az 5w-40 ,a 10w-40-es is üzem melegen azonos sűrűségű,de hidegen nem.a 0w40-es olajjal könnyebb a hideg indítás is,mint a 10w-40-sel. próbálj kipréselni hideg majd meleg disznó zsírt egy fecskendőből,az olaj is így viselkedik miért lesz főtengelyes a hideg motor nagy fordulaton,nagy nyomaték mellett?mert a sűrű hideg olajnak kisebb az áramlási sebessége,nem tud a kenendő helyekre olyan gyorsan eljutni a kisebb átmérőjű furatokon a kiszorított olaj helyére mint azt a terhelés megkívánja.ezért kell megvárni amíg az olaj eléri az üzemi hőfokot.a motor előbb eléri mint az olaj!a teknőben vissza hűl a hidegebb olajban,itt nincs,nem is lehet termosztát a mi csak akkor nyit,a mikor a folyadék elérte a megfelelő hőfokot mint a hűtővíznél.az olaj pumpától az olaj gombáig nagy átmérőjű a csatorna ,utána osztódik és egyre kisebb átmérőjűek,a végén már elég kicsik és a sűrű olajnak ezen kell átmennie-alig tud, és azt is lassan.az optimális az lenne ha olajat tudnának gyártani,ami -20 c és +100 c fokon is azonos a legoptimálisabb 10 cgs sűrűségű,de ez még nem sikerült.a jól karban tartott motoroknál is a kopások 90%-át a nem üzem meleg,hideg és sűrű olaj okozza.
2015. nov. 4. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
9/23 anonim válasza:
Nem (csak) dízel olaj ez, Buksi... Mi van rá írva a flakonra? API SL, meg ACEA A3. Ezek benzines minősítések.
2015. nov. 5. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?
10/23 anonim válasza:
ez a PRISTA ez komoly olaj :) Én az MTZ-be se raknám bele.
Varga Ferenc mester úr, pont az ilyen szerelők miatt hordom az autómat Bécsbe szervizeltetni, ott legalább értenek hozzá.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!