A benzincsapon nem folyik át az üzemanyag, de miért?
Nemrégiben beruháztam egy simson s51 motorra,és nagyjából elkezdtem rajta minden cserélni, ülés kormány lámpák stb.
Amit nem kell cserélni azt kicsit helyrepofozom, és így voltam a benzincsappal is amin megnyitott és tartalék állásba sem folyik át rajta semmi, vagy ha igen, akkor ugy 1-2 perc amig a csap alján a kis tartály megtellik, utána cseppenként elindul a csőben a csőszűrő felé, ott azis megtellim egy jó 1-2 perc alatt(vagy nem) ezután apró cseppekbe meg el a karburátorig, vagy ugy sem. ezután levettem a tartályt és belenéztem, amire szám,ítottam, teljesen rozsdás, utána a csavaros techinával kipucoltam, elfogadható állapotzba, és ugy sem akarta átangadni, a szűrő lehet a rossz vagy mi a fasz?
Szuper állapotban lehet a gép, ha a belső tereket is marja a rozsda. Van rozsda a tankban is?
Számolj vele, hogy a rozsdás benzintől minden lehetséges helyen dugulások, eltömődések alakulnak ki, amit úgy tudsz elkerülni, ha megszabadulsz a rozsdától.
A motorblokkba sem ártana bele nézni, bár, ha ott is rozsdát találsz az már régen rossz, viszont amire van esélyed: besűrűsödött, letapadt olaj, tönkre ment tömítések.
A csavaros technika az azt jelenti, hogy leengedted, csavarok bele, ráztad, csavarok ki?
Utána illik öblíteni, mert a csavarok jobbra-balra ütődésétől fellazul a felületen a rozsda, ha feltöltöd a tankot az meg lemossa és már kész is az újabb dugulás.
Szedd szét újra, megint tele lesz alul a tank rozsdával.
A benzincsapon rajta van a szűrője belül?
Mocsok dolog a tank belső rozsdásodása, de ha sokat állt kevés benzinnel, akkor elkerülhetetlenül megjelenik.
Sóder helyett inkább az aprószemű murvát lehetne javasolni, jobban koptat, mint a kerek kavicsok.
A rozsdaátalakítót felesleges a kövekkel együtt beleönteni ha betonkeverővel csinálod: ugye ott nem fáradsz el, ha a dőlésszöget és az irányt is változtatod, akkor emberi időn belül (na nem 15 perc, hanem inkább 60-70 és a dzsuva többszöri kiöntésével és a murva visszarakásával) fémtiszta is lehet. Utána körbe lehet lötykölni benne a rozsdaátalakítót.
Azzal a szűrővel kellene kezdeni valamit, javítás vagy csere.
Kezdésképpen találsz a neten kezelési és javítási útmutatót a motorhoz, azt olvasd végig.
Zománc (azaz festék) szerű anyag?
Valamilyen tanktömítő folyadék?
A laza rozsda kipucolását nem helyettesíti semmi. Hiába öntesz bele bármit mechanikai tisztítás (tehát a murva, csavar + rázás vagy betonkeverős megoldás) előtt: a tömítőanyagok nem tapadnak meg rajta, ha meg csak rozsdaátalakítót használsz, akkor is a laza darabok a csapba, szűrőbe, karbiba fognak jutni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!