Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Kinek hogy ment a forgalmi...

Kinek hogy ment a forgalmi vizsga? Egy kis lelki támogatás:D?

Figyelt kérdés
Holnap lesz a vizsgám, és tudom, hogy ezer és ezer ilyen kérdés van itt, de gondoltam, akinek van kedve, leírhatná, hogy mikor vizsgázott, hogy ment neki, aki esetleg bukott, ő mit hibázott, stb. :) Szeretek ilyeneket olvasni, mert lelket is önt belém, meg megjegyzem más hibáját, és talán nem követem el én is. Na meg persze görcsben van már kicsit a gyomrom, szóval ez jó kis figyelemelterelés lenne:)):D
2015. nov. 3. 16:40
 1/3 anonim ***** válasza:
:) Hmmm . Én már 4 évtizede vizsgáztam! :) Nagyon jól sikerült, jó érzés vissza gondolni-Drukkolok, sok szerencsét!
2015. nov. 3. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Nekem is nagyon jól sikerült, de ha hibából akarsz tanulni, akkor leírom ismerősöm hibáit. Egyszer parkolásnál, amikor tolatott ki, túl korán szedte alá a kormányt, és a kocsi eleje nekiment volna a másiknak. Megbukott. A másik kedvence a telezöld, azzal is vigyázz.
2015. nov. 3. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

A forgalmi vizsga elnevezés lehetne vezetési bemutató, azt kell megmutatnod a vizsgabiztosnak, hogy a tanultakat képes vagy a gyakorlatban alkalmazni.

A forgalmi vizsgán egyetlen hibával is meg lehet bukni, de sok apróságot elnézhet a vizsgabiztos, ha az adott cselekvést indokoltnak látja, nem lehet kategorikusan kilistázni mi az, ami hiba, és mi, az ami nem? az adott helyzettől függően változhat a vizsgabiztos megítélése.

Vegyük példának a kijelölt gyalogos-átkelőhelyet, ahol a gyalogosnak megkülönböztetett elsőbbsége van, az átkelésben még zavarni sem szabad, már a zavarásért is azonnal megbukhat a vizsgázó, de ott van egy másik hiba lehetőség, ha a gyalogost indokolatlanul lecsalogatja a jármű vezetője (ez csak hibapont); hol a határ?

Vissza kell kanyarodni az elméleti oktatás elejéhez, a zavarás, akadályozás, veszélyeztetés a három kulcsszó:

Indokolt esetben lehet zavarni, akadályozni, de veszélyeztetni soha!

Veszélyeztetés miatt azonnal buktatnak, a zavarás, akadályozás alkalmazásánál pedig azt kell tudni, hogy az mikor megengedett, illetve tiltott, s vizsgán, ha egy mód van rá kerülni a kétes szituációkat.


A vizsgabiztosok ezen kívül sokszor elvárják a látványos mozdulatokat, pl. sávváltáskor érzékelhető fejfordítás, no és a szabályok egyértelmű betartását, pl. záróvonalat még érinteni sem szabad a vizsgán.

Amit különösen szigorúan vesznek, az a gyalogosokkal, és a kerékpárosokkal szembeni viselkedés, biciklist csak akkor előzz, ha megfelelő oldaltávolságot tudsz tartani, ami a vizsgán többnyire azt jelenti, hogy át kell menni a másik sávba, és tartsd észben, hogy zebra előtt még biciklist is tilos megelőzni.

Kanyarodáskor meg kell adni az elsőbbséget mindenkinek, akit az megillett, a gyalogosnak is.

Ezek a "tucathibák" amit sok vizsgázó hajlamos benézni, s persze lehetne meg sorolni (30-as övezetben 50-el száguldás, egyirányú út jobb széléről balra kanyarodás, stb)

2015. nov. 3. 18:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!