Melyik optimálisabb a kettő közül fokozatmentes sebességváltónál?
Szerintem a fokozatmentesnek is kúsznia kellene egy kicsit D-ben, mint a simának.
Egy átlagos váltóolaj csere? Márkaszervizben drága.
Home made: 1 liter CVT olaj olyan 2500-3500 között van, attól füg mit sikerül beszerezni. A váltószűrő az passz. Szerintem 4-5-6 liter simán belemegy a Multitronicba + a szűrő. A szűrőt hol fogod tudni beszerezni, na azt passzolom. :)
Ha nem kúszik, abból nagy bajra lehet következtetni?
És mennyire kacifántos ezt elvégezni otthoni körülmények között?
Az olaj és szűrőcserét? A feltöltés nem vészesen bonyolult, de a szűrő cseréhez már bontani is kell.
Feltölteni csak alulról pumpával/szivattyúval lehet. A szűrőcseréhez le kell venni a váltódeklit és utána lehet kiszedni a szűrőt. A folyadékcseréhez torx TR kulcs kell az sincs mindenkinek otthon.
Az, hogy nem kúszik az nem feltétlen baj. A hagyományos konverteres váltóknál a kúszás hiánya alacsony olajszintre utal, de lehet a CVT picit másabb ilyen téren.
A fővárosban és a környékén elég sok normális szerviz van,ahol minden felszerelés megvan a mutatványhoz és minimálisan dolgoznak csak az anyagár felett. Azon az 5-6000 forintos felesleges spórolni :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!