Az AUDI, ALFA, BMW autókkal miért van állandóan valami nyűg?
"A kocsikat újonnan vette a felső vezetés reprezentálni."
Mert csak erre jók, főleg az übergermánok.
Mert bonyolult technikák. A bonyolult szerkezeteknél nagyobb esély van a mindenféle meghibásodásokra. Egy Suzukival azért van kevés baj, mert az egyszerű technika.
Ezért is szoktak itt a "milyen autót vegyek?" fajta kérdésekre Opelt és egyéb egyszerűbb technikákat javasolni, mert azokkal egyszerűségük folytán nincs is annyi gond.
A másik ok, hogy 260-310 ezer km között vannak ami már nem kevés, céges autók, hajtják őket. De legalább ugyanakkor rendes szervizhátteret is kapnak.
Olaszok-Németek sajnos csak szépeket tudnak,/azt viszont nagyon/megbízhatót sosem.
Dehát az már tökéletes lenne.Ilyen pedig ugyebár csak a mesékben létezik.
Haverom 1.9 JTD-s 156-os Alfájánál nem világít a szervíz lámpa. Sőt, képzeld még baja se volt. 350 000 km van benne, és semmi probléma. Hogy van ez, mesélj már?
Ja, hogy rendeltetés szerűen használja, kíméli. Nem egyszerű autók, törődést igényelnek.
2003 ban vásároltam az akkori új autómat a Audi szalonból
A6 2.5 TDI (180 le) amit mindenki szid és szapul
Több mint 600.000 !! Km- t tettem meg vele. SOHA semmi baj nem volt vele a kötelező cseréken kívül szóval az Audi igen csak megbízható.
Jelenleg is Audim van ugyan csak A6 2008 20 ezredik kilóméterem után sincs semmi baja...
"A6 2.5 TDI (180 le) amit mindenki szid és szapul "
Ha jobban utána olvasol, a 150 és a 163 lovasokat szidják és nem ok nélkül. A 180 lovasokkal nem volt baj. Ráadásul a többinél is pont 2003-ban ( valamikor a 6-9 hónap környékén ) volt modellváltás, ami után a többi is probléma mentes.
Nem kizárt, ha te is mondjuk egy '98-as 150 lovas TDI-t vettél volna, jutott volna neked is hely a sz0pórolleren. :D
"autókkal miért van állandóan valami nyűg?"
Mi a magyarázat? a legtöbb autóban 250-350 000km között jön el az a pont, amikor hirtelen sokat kell rá költeni , utána megint lehet nyúzni legalább ennyit.
Ennyire rosszak? Egy normál családnál 300k km az simán minimum 10 év... Ha egy 300k km-t futott autóval sok a nyűg az valaminek az eredője ( a tipushibáktól eltekintve). Amikor lejárt a gari elkezdték nem bele való olajjal pancsolni, elnyújtani a csereperiódust és csak ez önmagában hosszú távon több százezrest kárt tud okozni. A felsorolt típusok között több az olyan, ami komoly gond nélkül teljesíti ezt a futást, a hiba lehet nálatok van.
Az sem világos, hogy mit "reprezentál" a felsővezetés egy 2 literes dízellel? Mert, ha megjelennek egy 740d-vel vagy A8 4.2 TDI-vel akkor még oké, látszik, hogy szalad a cégnek. De egy szutykerák 320d/520d, vagy A6 2.0TDI, az minden csak nem villantós verda :D
Céges autó... itt a probléma forrása. Van benne tapasztalatom, igaz pont a másik oldalról szemlélve, de tudom, hogy mit csinálnak sokszor az autókkal.
" Nyomom neki, hisz úgysem az enyém és nem is nekem kell tankolni. " Nos valahogy nem tudok csodálkozni rajta, ha ezt egy autó sem viseli éppen jól.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!