A vízhűtéses 2 ütemű motoroknál miért nem lehet ugyanolyan papírtömítést használni, mint a Simsonnál?
azért nem, mert a sima papír szétázna
általában vagy rézből van a tömítés vagy klingeritből vagy speciális tömítőpapírból
Ne haragudj, de itt teljesen másról van szó. Az illesztési hézagokról. A Simsonnál azért lehet vékony papírtömítést használni, mert így tervezték meg. Azaz a fűzött blokkfelekben pont megfelelő lesz a váltó, és a főtengely helyzete.A kérdés az, hogy mi lesz ha valaki tömítő anyagot használ papír helyett, a válasz pedig attól függ. Ha nincs elektronikus gyújtása talán elmegy. Ha van, ott viszont a lendkerék távolsága az alaplaptól távolabb kerül. Nem lesz stabil a gyújtás. Extrém körülmények között szorulhat a miskulancia a tengelyeken.
Precízebb motornál mint a Minarelli Am6-osoknál, egy vastagabb papír egyenesen katasztrófa. Például a Ducati energia gyujtás nem fog működni. Akár egy század mm különbség is bezavar.
Remélem segítettem
2es
Klingeritet már nagyon régóta nem használnak!
6:osnak igaza van, ezek a legjobbak. Én viszont csak a blokközéphez szoktam megvenni a jobbat. Azt külön is lehet kapni. A kuplunghoz az olcsóbb készletben lévő papír is tökéletes, ahogy minden más helyre is.
Remélem segít
2-es vagyok
az előttem szóló jól mondja, nem igazi klingerit, hanem valami sűrű papír az is, de a neve így maradt meg
igazi azbesztes klingerit még van nekünk itthon, de abból már nem lehet semmit se csinálni, mivel apró hajlításra is törik, megette az idő
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!