Miért ad ki az autó csörgő-csattogó hangot ha ütésig ki van tekerve? Több lent
Tolatás közben,mikor teljesen ki van teljesen tekerve a kormány az autó csörgő-csattogó hangot ad ki.
Mit tegyek?
Autó:Renault Mégane Scénic 1.9 dCi Expression 75kW;102Le;2001 kb.200000Km.
Szerintem előző félreértette, vagy én értem félre.
Szoval ha álló helyzetben morog, vagy akármit is zajong, akkor szervoszivattyú esélyes ahogy ő is írta.
A terhelés alatt, ahogy elindulsz, akkor féltengelycsukló lesz, már kopott (az is lehet hogy már rég kiszakadt a gumiharang és telement kosszal majd kikopott).
Ugye ahogy kitekered a kormányt, a csuklón jóval nagyobb a terhelés, és ugrálnak benne a golyók, előbb-utóbb szétugrik.
20 éves koromban pont így ugrasztottam szét egyzser, alászedtem, és jó nagy gázzal rückwärts-ben akartam fordulni, majd egszer csak mintha kiugrott volna őresbe. Gondoltam a váltó. Raktam 1-est, ott sem megy. 2 ott sem.
Na akkor alánézem és megnyugodtam, egy féltengelycsukló mégiscsak olcsóbb mint a váltó, és megszámolhattam hány golyó van benne.:)
Szerintem nem. De most hogy mondod, nézd még meg a dolgokat a szíjnál, ami hajtja a szervót.
És én azért a javítás ellenére megnézném azt a féltangelyt. Nekem javítottak már meg úgy féket, hogy jól felszámolták a csúszóhővelyeket, és közben csak tekertek a csapra valami műanyag cuccot, hogy a műszakit kibírja. Volt meglepetés amikor szétszedtem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!