Ha rossz a hőmérő (hűtővíz) egy injektoros kocsiban, az eredményezhet magasabb fogyasztást?
Attól függetlenül, hogy a hőmérőd nem működik, a hűtővíz ugyanúgy melegszik.
Az más kérdés, hogy lehet oka a többlet fogyasztásnak, ha nem megfelelően működik valamelyik érzékelő, de speciel az automata szívató működésének vannak érzékelhető jelei, s nem az érezhető benzinszag az.
Találgatni nincs sok értelme, el kellene vinni az autót egy jobb műhelybe, ahol megnézik.
Csak a benzinfogyaztás növekedett, vagy az olajat is eszi?
A hőmérő 0-t mutat vagy alacsony a hőfok? Nem mindegy..
A mutató az külön szokott lenni az ecu által használt mérőtől, nem hinném hogy egyszerre romlik el a kettő.
Régi japóm van nekem is, ha lehúzom az egyik csatit, akkor leesik a mutató de minden normálisan megy tovább, ha lehúzom a másikat, akkor világít a motorhiba jelző és beindul a ventilátor.
Esetleg olyat tudnék elképzelni, hogy nyitva maradt a termosztátod és nem melegszik fel a motorod, ezért folyton dúsít, ezért ilyen sok a fogyasztás.
Esetleg szivároghat is, noncs kizárva.
A füstölés nem jó, eszi az olajat. Vagy a szelepszár szimmeringnél jut be vagy pedig a gyűrűk mellett. Motorfelújítás szükséges vagy pedig veszel egy donort/bontott motort. Egyben kicseréled és boldogan mehetsz tovább.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!