Csatolt hosszlengőkar vs hosszlengőkar?
Figyelt kérdés
Miért csatolják össze egy U profilú csővel a csatolt hosszlengőkarokat ha meg lehetne csinálni úgy ahogy a PSA csinálja, csatolás nélkül és így függetlenítve a két lengőkart egymástól?
Elvileg a csatoltnak az a lényege, hogy az U csővel támasztják meg a oldalirányban a lengőkarokat és emiatt válik csak részben függetlenné. Ám a PSA hátsó hídjain nincs U cső, azokat nem kell megtámasztani? Vagy a torziós rugónak lehet hozzá köze? Nem nagyon értem, valaki elmagyarázná nekem, vagy belinkelne egy részletes cikket ezekről?
2015. okt. 20. 13:37
1/4 anonim válasza:
Azért kötik össze a két oldalt, hogy csökkentsék az oldaldőlést. Ha pl. egy jobbkanyarban a bal oldalon berugózik a futómű akkor a jobb oldalt is magával húzza. Ugyanazt a hatást érik el mint a független felfüggesztéseknél a külön beépített a kanyarstabilizátor rúddal.
2/4 A kérdező kommentje:
Oké, csak úgy már nem lesz független...
2015. okt. 21. 13:33
3/4 anonim válasza:
Nem is kell annak lennie. Egyszerű a felépítése és ugyanazt tudja mint két független hosszlengőkar kanyarstabilizátorral kiegészítve.
4/4 A kérdező kommentje:
De nem tudhatja ugyan azt ha a csatolt az nem független, az oldalanként egy hosszlengőkar stabilizátorral meg független, nem?
2015. okt. 22. 19:00
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!