Miért járnak az emberek még régi légzsák nélküli gyenge karosszériájú autókkal? Nem féltek benne?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Van légzsákom, de 18 éves régi kocsim van. Nem félek, sőt, sokkal jobban szeretem mintha egy új kocsim lenne.
Néha szoktam előre is nézni, ha baj van félrerántom a kormányt. Ha pályán a szembejövő átugrat a szalagkorláton egyenesen a szélvédőmbe, akkor pedig teljesen mindegy hogy milyen autóm van, lehet 100 légzsákos Dodge Ram is.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Ja, értem ám, mirű' van szó. Én is féltem a Suzukiban, mer' az kicsi. Vettem is egy passzátot, mer' az mégiscsak menőbb. Meg ugye a német acél nem ám ilyen papírizé, mint a jappán. Meg hát másfél tonna az másfél tonna, a nímettek meg mindenkinél jobb ótót gyártanak.
Csak aztán rájöttem, hogy ez sem elég. A szomszéd Józsi megvette az 5-ös BMW-t és fél méterrel hosszabb volt, mint a passzát. Gondoltam, ha ő nekem jön, tönkremegy a nullásgéppel nyírt frizurám, azt meg nem hagyhatom. Mivel a béjemvé csak a bodzaszedőknek való, ezért vettem S Mercit. Az mégiscsak olyan tekintélyes, nagy ótó, abba' semmi baj nem érhet, mer' majd' két tonna meg tizenvalahány légzsák. Én vagyok az út császára.
Gondoltam ezt addig, amíg egyszer úgy nem jártam, hogy a dugóban (f*** kivan, leállósáv kéne a városba is meg mindenhová, ahol ki tudom kerülni a dugóban ácsorgó majmokat, mer' én sietek) mögöttem araszolt egy kamion és hűtőráccsal volt tele a belső visszapillantóm. Döntöttem: váltani kell. Nem állapot, hogy van az enyémnél nagyobb ótó.
Így találtam meg a Leopard 2A5-öt. Tökéletes jármű, ezzel nem taposnak el biztosan. Mindenen és mindenkin átgázolok. A kisebb koccanások fel sem tűnnek neki, de pattant már le rólam 7-es BMW is (mondom én, hogy nem jók semmire). A vonatnak sem kell megadnom az elsőbbséget, ha nagyon jön, a 120 mm-es löveg megoldja a problémát. Én meg teljes nyugiban utazhatok, mert semmi baj nem érhet, most már tényleg én vagyok az utak császára. Egész biztosan nem szakad le a fejem egy borulás után. Igaz, az autó kicsit zajos és ráz, de nem probléma. Meg ugye ez nímett technika, tehát megbízható, problémamentes, mindennél magasabb rendű és úgy általánosságban király.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!