Valaki leírná részletesen a gumiszerelés menetét/sorrendjét?
Mármint a kerékcserét?
Autó vízszintes, kemény talajon leállít, kézifék behúz, sebességberak.
Kiszáll pótkerék ellenőriz
Csavarok meglazít
Felemel
Csavarok ki, régi kerék le, új kerék fel, csavarok behajt, leenged, csavarok átlósan meghúz. Pár km után utánahúz
Most mindjárt jönnek a hisztis viszontválaszok a T. kérdezőtől.
Pl. hogy: jaj, olyan izék vagytok....
vagy az hogy: azért kérdezem mert én nem tudom...
esetleg: most mit kell beszólogatni bunkók...
Pedig csak annyi lenne az elvárás, hogy érthetően, világosan fogalmazzák meg a kérdést, és valószínű menne a korrekt válasz. ;)
Na jó, megesett rajtad a szívem, lásd milyen vagyok, elmesélem.
Szóval:fogod a berendezést, erősen megmarkolod egyik
kezeddel az alsó részét. Aztán másik kezeddel a felső részét, és az óramutató járásával ellentétes irányba eltekered. Ezt a folyamatot addig ismétled, amíg a két fél egymástól teljesen eltávolodik.
(van erre egy szakkifejezés, úgy mondják széttekered) Ekkor láthatóvá láthatóvá válik a gumi. Tudod, az a fekete izé. Ennek késheggyel vagy valamilyen eszközzel alányúlsz, és már ki is tudod emelni. Ezután -kellő figyelemmel- behelyezed a másik gumit, majd az előzőekkel ellentétes irányban összecsavarod a szerkezet két elemét.
Szóval nem nehéz, mindössze ennyiből tart a gumiszerelés.
/nagymamid pedig boldog lesz, hogy a kisunokájának milyen könnyen és gyorsan ment a gumiszerelés, a 60-as évekből származó kotyogós kávéfőzőjén/ :)
Szetcsavarozod a felni ketto reszet es kiszeded a gumit es vissza csavarozod a felni ketto reszet es mar kesz is.
Felfujni se kell a tomor targoncagumit :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!