VW tulajdonosok és nem tulajok, változott a véleményetek a botrány óta? Megmaradt a bizalom?
Nyilván erőteljesen lejáratás, még ha nem szép dolog is amit csináltak. De mindegy trükközik mindenki más is. Szerinted véletlen, hogy pont azután jött ez pont az USA-ban, miután az USA modellek csúnyán elbukták a törésteszteket az európai modellekkel szemben?
most is VW dízelem van, és a következőt is annak tervezem még mindig, bár az már lehet Audi is.
"Szerintem a legjobb autókat németek gyártsák"
Szerintem meg nem így kell írni, de nem veszünk össze rajta.
Én nem vagyok meggyőződve róla, hogy a németek gyártják a világon a legjobb autókat és ezt nem a VW-botrány alakította ki bennem. Kapok is miatta eleget.
Igazából nem lepődtem meg semmin. Évek óta látszik, hogy trükköznek a gyártók a károsanyag-kibocsátási méréseken - vannak olyan húzások, amik a nagyközönség számára is láthatóak (automata váltó mindenütt, feleslegesen sok sebességfokozattal, kis turbós motorok, amik csak papíron tudják a gyári fogyasztási adatokat, behemót luxusautókba és SUV-kba épített, hétköznapi körülmények között használhatatlan plug-in hibrid hajtásláncok) és vannak olyanok, amiket csak sejtettünk, de eddig nem tapasztaltuk. Ilyen például az "okos" motorvezérlő elektronika.
Valószínű, hogy minden nagyobb gyár trükközött valahogyan. Talán a VW-féle motorvezérlési trükköt is alkalmazták, ez előbb vagy utóbb kiderül. Viszont most pont a VW bukott meg vele. Aztán majd lehet, hogy másra is ráhúzzák a vizes lepedőt, de annak már nem lesz ekkora hírértéke. Most sikerült lejáratni a VW AG-t, hosszú távon meg bízom benne, hogy jól járunk. Eddig ugyanis mindenki tudta, hogy baj van, mert a károsanyag-kibocsátási normák tarthatatlanok, a mérési módszerek értelmetlenek, a gyártók pedig ebből adódóan igyekeznek kijátszani az előírásokat. Ennek ellenére senki nem tett semmit, mert papíron minden rendben volt. Most borult a bili, látszik, hogy a jelenlegi helyzet nem tartható fenn és talán végre sikerül úgy megújítani a szabályozást, hogy értelme is legyen.
Eddig se voltam egy VW-rajongó, ezután sem leszek. A véleményem nem változott. A csoport más autója esetleg szóba jöhet (Audi) a jövőben, ezen a véleményen nem változtat a botrány. Mondjuk nekem a dízel eleve nem jön be.
Szvsz más sem tud olyan sokkal jobb eredményeket elérni, szóval máshol is simán előfordulhatnak csalások. Plusz ha valaki gyengének érzi, ott a chiptuning, kétlem hogy azután bármilyen normát betart az autó, mégis kap zöldkártyát... Autót (szerintem) senki sem a károsanyag-kibocsátás alapján vesz, és szerintem az emberek maximum 1%-a tudja megmondani a saját autója gyári adatát. Sokan a lóerőt sem tudják...
Nem tudom miért meg meddig kell még lovagolni ezen a vw ügyön! "Szerintem a legjobb autókat németek gyártsák. " (a gyártsák-ot most hagyjuk)ezzel a kijelentéssel én sem értek egyet.Eleve mi az hogy a legjobb?!?Mert így megfogalmazva kinek mi:design/fogyasztás/menettulajdonságok ..stb
Most lehet itt csámcsomgni ezen,hogy csalással hozták az értéket....azt eddig is tudtuk,hogy valami teükknek lenni kell,mert lassa nyomorult belső égésű motorknak már úgy kell működniük,hogy semmijen égésterméket nem bocsájthatnak ki,ami mint tudjuk fizikai képtelenség.Most neked nem jelent semmit hogy csaltak,te továbbra is ezt vennéd,meg neked ez tetszik......van még sok millió ilyen ember......van aki viszont soaem venne vw-t,vagy most már nem fog......mindenkinek sajat joga eldönteni melyik csoportba tartozik,de ezen most kár itt "vitázni" kinek mi a véleménye....a vélemény amúgy is olyan mint a segglyuk,mindenkinek van de senki nem kiváncsi a másikéra......most te hiába mondod annak aki utálja,hogy vw az jó meg szép,nem fogja meghatni,mint ahogy valószínüleg téged sem ha valaki más meg köpködi,meg azt mondja rá,hogy ez egy szar....
VW tulaj vagyok.
Az a helyzet, hogy fiatal korom ellenére sokat láttam már a világból. Elárulom, hogy velejéig romlott az egész, nem igazán lepődtem meg ezen sem, hogy az autóiparban is jelen van a trükközés. A hivatalnokok, a kormányok, a nagy cégek, a történelmi egyházak, de még a futball világa is korrupt és hazudozó (tisztelet annak a kevés kivételnek). Minden országban így van, bár az arányokkal van változatosság (van ahol sok ilyen van, meg ahol rengeteg). Miért maradna ki pont az autóipar?
Én nem vagyok egyik gyártónak sem a "fan"-ja, következőre BMW-t szeretnék, öregségemre meg Mercit (köztesen valami hi-tech elektromos autót is kipróbálnék, mondjuk Tesla, vagy iCar).
Az én Volkswagenem meg 15 éves, szóval ezt nem érinti (meg még benzines is) :D
Amúgy nem volt szép ez a szoftveres trükközés.
22F
Tovább erősödött bennem az érzés, hogy nem Volkswagen lesz a következő autóm(pedig az lett volna az egyik alternatíva), de a sok negatív vélemény és mások tapasztalata után teljesen kizárom, és vele együtt a többi német márkát is.
Annyit hadd tegyek hozzá, hogy Mercedes-Benz rajongó voltam és ezen felül a német dizájn áll hozzám a legközelebb.
Meggyőződésem, hogy technológiai fejlettségben a japánok mindenki előtt járnak és ez már hosszú évek óta így van.
Bár, a japán dizájn nem áll olyan közel hozzám de manapság ők is kezdenek olyan autókat gyártani amit egy európai átlag ember gyomra is bevesz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!