Hol cseréljek sajátkezűleg motorolajat az autómba?
Ugyan már #10!
Van a Mesternek csőfogója (az az állítható villáskulcs) ami minden mérethez jó. Sőt van annyira ügyes, akkor az imbusz-csavart is ki tudja vele hajtani.
Ahogy írta, drága olajat használ,a szűrő-tömítést pedig alátétnek hívja.
Ennyi. :)
Kőbányán is kilehet szállni aztán vagy lesz gyerek vagy nem.
A nyomatékkulcs használatát és az előírt nyomatékokat nem oknélkül találták ki.
Vékony falvastagságú aluminium olajteknőnél, ahol van pár menet megnézném te mennyire tudod betartani az előírt +-Nm értéket!
Nem a feladatom "szántóvető"-t megvédeni, de akinél egy leeresztő csavar meghúzása gondot okoz, az tényleg menjen iparoshoz.(lehet hogy ő sem használ nyomatékkulcsot, de azt legalább nem látja) Hosszú éveken át dolgoztam egy szervizben, ahol napi 60-80 autót ment át a zsírzóaknán, és nem tudok arról, hogy valaha is lett volna ezzel kapcsolatos probléma. Pedig a zsírzó/olajozó "segéderők" még hírből sem ismerték a nyomatékkulcsot.
Más példa: ha valahol az Isten háta mögött defektet kapsz az éjszaka közepén, akkor nem cserélsz kereket, mert nincs nálad nyomatékkulcs? Megáll az élet, mert a drága magnézium-ötvözetű felnit csak 65Nm nyomatékkal szabad lehúzni? ;)
Gratulálok...
Aki az alátét és tömítés között nem tudja mi a különbség...
Értem még nem lett baja, de ne sápitozz mikor majd lesz.
Azért dob ki több ezer találatot a google az "olaj leeresztő csavar menet megszakadt" kifejezésre...
Tömítést meg nem 2-3 hanem minden cserénél kötelező cserélni és a tömítés keménysége se mind1, mert többfajta van!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!