Az igaz, hogy erős dízel autókba, pl 3. 0 tdi manuális váltóval nagyon gyakran kell váltogatni, mert olyan hamar gyorsul?
Ha akarod, válthatsz sűrűn, de nem muszáj. A háromliteres TDI valószínűleg a legjobb motor a világon, hiszen a TDI alapból irtózatosan menő és ha az 1.9 TDI atomkirály, akkor a 3.0 TDI 1,58-szor annyira kőkemény. Az meg már igen sok.
Tehát a háromliteres TDI k***a menő, de annyira azért nem, hogy gázadás nélkül is gyorsuljon vele az autó. Ha nem nyomod ki a szemét, nem gyorsul. Ha meg nem gyorsul, nem szoktunk csak úgy, hobbiból váltogatni. Hacsak nem Gyulai Balázsnak hívják az embert és éppen autót tesztel.
Ha meg taposod neki, egy benzinessel is sokat kell kapcsolgatni, hogy mindig az optimális fordulatszám-tartományban dolgozzon a motor. De a nagy dízelekben (meg úgy általában minden nagy motorban) az a jó, hogy elég széles a használható fordulatszám-tartomány, nem kell minden gyorsításhoz visszakapcsolni, mert van annyi nyomaték alacsonyabb fordulaton is, hogy megoldja, amit meg kell.
hogy vw a dízelei a legjobbak, azzal a véleménnyel óvatosan..körül kell nézni a világban...aztán belefuthatsz néhány meglepően atomerős járgányba..aminek más a jele..
hip-hop és hatodik fokozat, aztán dögunalom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!