Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az normális, ha egy autó...

Az normális, ha egy autó megvásárlása után 300 ezer forintot kell fizetni a kopó dolgok, meg folyadékok cseréjére plusz átírás?

Figyelt kérdés

tehát autó ára+ 300 ezer forint.

És ezek csak alkatrészek, nincs benne a munkadíj.

Minden ami kell, teljes vezérlésszett (+vízpumpa, ékszíj, feszítők,stb) 170 ezer, folyadékok, szűrők 50, aztán az átírás 120, az éves KGFB pedig 50 ezer forint.

Másnak is ilyen költségei vannak aki egy középkategóris autót vesz?

Gondolom lehetne várni fél évet vezérléscserével, meg olaj is kibírná még, de én cserélném úgy lennék nyugodt.


2015. szept. 29. 12:51
 1/10 anonim ***** válasza:

Egyrészt nem lehetne várni, le kell cserélni, mert aztán úgy jársz mint a tegnapi idióta az egész márkát szidta mert megvette, nem cserélte amikor óra szerint(!) kellett volna és átugrott neki.


Máskülönben mi számít neked középkategóriásnak.

Minőségi alkatrészekkel az én szutyok 1.9 TDI-m nagyszervize is 100-110.000 Ft, szóval igen, az az összeg még reális is lehet

2015. szept. 29. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:

Hány éves az autó?

Megnézetted-e, hogy milyen állapotban van?

Gondolom, nem új. Így nyilván mindig van rajta mit csináltatni. Ez a 220 ezer lehet sok is meg kevés is.

De ha átnézetted megvásárlás előtt, akkor számíthattál rá, hogy a közeljövőben miket kell rajta megcsináltatni.

Átírás és kötelező meg hogy jön ide? Azt mindekinek kell fizetni.

2015. szept. 29. 12:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:

2.5 v6 tdi :)

plusz a szerelő szerint le kell bontani az elejét, mert kevés a hely a motortérben a cseréhez, így picit megdobja a munkadíjat gondolom, de az majd kiderül :)

2015. szept. 29. 12:59
 4/10 anonim ***** válasza:

"Egyrészt nem lehetne várni, le kell cserélni, mert aztán úgy jársz mint a tegnapi idióta az egész márkát szidta mert megvette, nem cserélte amikor óra szerint(!) kellett volna és átugrott neki. "


Nem mindig igaz!


Van olyan ahol a fél motor bontásával jár a lánc csere és gond nélkül elfut 300ekm -t. Itt ha gyanus a hangja akor is csere előtt nyúlást kell mérni.

Olaj cserét meg jelzi a műszerfal normális kocsiknál, sőt nem csak az olajcserét de a többi kopó dolog cseréjét is.



Én mikor a mostani kocsim vettem látom majdnem friss olajcserét mutat a kijelző, ránézek aranysárga átlátszó tiszta az olaj, csomagtartóba benézek 1l tartalék full szint drága olaj.

Féknyergeket megpucoltam kopásjelző bekötését leteszteltem, folyadék szint és nyomás érzékelőket leteszteltem. vezérlés olyan csendben fut még a szelepfedelet se szereltem le, nem hogy a változó szelepvezérlés cuccait.

Szürőket is szemrevételeztem, gyertyákat is.

6db gyertyát kellett vennem mert hézagmérővel kopott volt, de pöccre indult még.



Az átírás viszont komolyan vicces, hogy eredetvizsga,bizti,illeték,papírok,stb. majdnem 2kiló a "semmiért"

2015. szept. 29. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

Még annyi amit kifelejtettem a generátorszíj repedezett volt, viszkó kuplung nemkapcsolt, feszítő görgő gyenge volt, vezető görgő morgott.

Szóval egy generátor szíj csere befigyelt.

Ide se volt vészes. Gyári beszállítóval azonos "utángyártott" alkatrész 45-50% kedvezménnyel kijött 85eFt ból.

2015. szept. 29. 13:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

"Nem mindig igaz!"


Szerencsére szíjas motort említett a kérdező, nem láncost. Az más tészta kicsit. Más kérdés, hogy én személy szerint akkor se adnék semmit az előző tulaj szavára ha ott tenné le a nagyesküt, hogy mindent egy napja cserélt ki, mert ugye eladásra rendbe akarta rakni olyan költségekkel amiket a vételárban nem tud érvényesíteni. persze sokan vesznek nyugdíjas orvos házaspártól Svájcban hétvégi autót. De azért kevesebben, mint akik állítják a neten;) Ettől még lehet te vagy a kivétel, de én nem adnék ilyenre. Pont az említett példa tegnapról

2015. szept. 29. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
170 ezer forint anyagárat elég soknak tartom egy vezérléscseréhez.
2015. szept. 29. 14:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
Sajnos az a motor elég nyűgös,legalábbis néhány évjárata,úgyhogy muszáj ezeket lecserélni,és sajnos drága a vezérlés hozzájuk.Reális az ár...
2015. szept. 29. 14:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

asszem te sokat fogsz szenvedni... neked nem lesz élmény az autó..pedig amit vettél, az egy kiváló vas...kényelmes, és megy mint a szél..


a vásárlás után azonnal mindent cserélni...az a biztos.

na ja, ha marutid lenne, az óóócccóóóbb lenne..

2015. szept. 29. 15:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

Az átírásból gondoltam, hogy ez nem valami 100 lóerős 1.6-os gép. ;)

Egy Astra szintű autóhoz sem sokkal olcsóbbak az alkatrészek. Pl vezérlés, vízpumpa, generátorszíj körüli dolgok ennél is bőven 100 fölött vannak. Folyadékok + szűrők gyári vagy jó minőségben szintén belekerülnek 30-40-be. Csak egy pollenszűrő 10e...

Ha volt pénzed 2.5-ös A6-ra, akkor legyen pénzed fenntartani, átíratni, meg majd az adójára is, szerintem.

2015. szept. 29. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!