Lengéscsillapító csere után klasszisokkal jobb érzés lesz vezetni az autót?
Néztem almérákhoz és ávjárat függően legolcsóbb minőségi hátsó 20/db, első 30/db, ugye ha egy gátló kuka kell porvédő is azok is minimum 3/db.
kb. 20+20+30+30+10+munkadíj (én 4gátlót mondjuk 20alatt nem cserélném ki, komolyabb szervízbe mégtöbb).
Ez minimum 130 és semmi egyéb... Simán lehet 150-170 is ha kell még ezaz(torony csapágy, stb.)
Ha jók padon a gátlók nem kell cserélni, ha szar cserélni kell. nem km re van, állpaotra.
2évente azért van műszaki, ott lemérik!
Akkora hulye vagy hogy azt mutogatni kellene!
4*5 az 20. Kb. Ezt irtad te is.
Amelyik csillapito 20e alatt van az semmit nem er.
Nem a legdragabbrol volt szo.
Sachs, kayaba, bliesten, koni, stb.
Ami er is valamit!
Lip, alco, startline es a tobbi nevenincs 2evet nem bir ki!
Műszakin rázópadon megnézik az állapotát (%-ban kiírja a gép hogy mennyire jó). Esetleg elviheted állapotfelmérésre ha ennyire akarod, ott megmondják hogy van-e értelme cserélni. Lehet hogy kicseréled és jobb lesz az úttartás, de az is lehet hogy egy jóminőségű és állapotút kicserélsz egy új gagyira. Én Primerán 250e km felett cseréltem a gyáriakat, nem voltak még nagyon rosszak, de lejárt az idejük...
A lengéscsillapító lényege egyszerűsítve, hogy egy hengerben van egy rúd, belül gáz/olaj, ezt a rudat pedig nehéz ki-be tologatni. Emiatt az útegyenetlenségeknél az autód nem ringatózik mint egy hajó a tengeren, hanem egyenesben tartja a kocsid (pl erősen lenyomod a hátulját, hirtelen elengeded és egyből vissza kell álljon a helyére, nem szabad fel-le ringatózzon)
A toronymerevítő a két tornyot köti össze. Mivel a kasztni nem 100%-os merevségű, erős kanyarokban picit elmozgulnak, emiatt a kocsi is nyúlik mint a takony. Ezt beszereled, nagyobb tempóval tudod bevenni a kanyart és sokkal irányíthatóbb marad benne az autó.
Fontos, hogy ezek csak segítenek, egy jó gumi sokkal többet ér, Linglong, Triangle és gagyi kínai társai mellett megcsinálhatod pöpecre a vasad, de egy forintot nem fog érni...
Ja, és igen...
Ha valóban ennyire odafigyelsz az autódra hogy ki akarod dobni a még nem rossz lengéscsillapítókat (szóltak volna műszakin ha rosszak), akkor tényleg érdemes jó minőségűt venni, nem a legolcsóbbakat. Mivel nem alaptartozék a védőgumi, azt is illene vegyél hozzá, ne a kiöregedett/szétszakadtakat tetesd vissza. Ez sem olcsó...
A kovács autótol rendelj alkatrész fele annyi mint az unix vagy a bárdi kivéve ha nincs kedvezményed ott.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!