Ha az autómat leültetem a gátlók cserélése szükséges, vagy nem? -60/40mm
A rugóhoz való gátló szükséges mert más rugónak más a karakterisztikája.
Járműfelfüggesztésben a progresszív karakterisztika a jó.
Komolyabb futóműveknél a gátló végén se azonos a csillapítás a többi részével.
Egy műbizonylatos kocsihoz való komoly ültető szettben a hozzá való gátlót is megtalálod, de ezek 300eFt -től kezdődnek.
Műbizonylat nélkülivel meg remélem hamar belefutsz egy rendőrbe, aki beküld NKh -hoz gépjármű műszaki vizsgálatra.
Hogyha már ültetőszettet veszel érdemes olyat venned ahol a rugó előfeszítés, gátlónak húzófokozati csillapítása, gátlónak nyomó fokozati csillapítása állítható illetve a toronycsapágynál is állítható a felfüggesztés dőlése.
Ezek a szettek valók versenypályára amivel jobb köridőt tudsz menni és műbizonylatuk miatt utcán is használhatod, ha meg állítható a csillapítás nem lesz kőkemény macskaköves, kátyús utakon.
Komolyabb gátló esetén meg érdemes a kocsihoz, ha létezik a vastagabb stabilizátorokat megrendelni(én kocsimhoz 4féle méretben volt). A lengőkar szilenteket is műbizonylatos sportosabbra átcserélni.
Meg utána jön a jobb fék is, típus azonos járműről a nagyobb féket átszerelheted, azért nem szólnak, kérdés a kocsid készült e többféle fékrendszerrel. Különben meg marad a méregdrága műbizonylatos fék az adott típushoz. Sok gyártó kínál fék szetteket is!
Meg 4db új(max 2éves) puha gumi!
Egy kocsi ültetése simán 1mFt, ha pályára jársz a kocsival és a gyári futóművel már nem bírsz jobb köridőket menni!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!