Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Új Octavia vagy használt BMW?

Új Octavia vagy használt BMW?

Figyelt kérdés
Az autó évi 20000 kilométert lenne használva, cél a hosszú távú megbízhatóság. Másképp fogalmazva: Egy új Octavia árából lehet e venni jó állapotú újonnan sokkal drágább autót ami megbízható használtan is? (fiatal BMW 3) Vagy érdemesebb az új autónál maradni ami biztosabb?

2015. szept. 16. 15:40
1 2 3 4
 11/38 anonim ***** válasza:

Ne verjétek már ennyire magatokat a bmw-re mert nem jó autó.

Octavia.

De amúgy milyen motorban gondolkozol? Mert az még nagyon fontos.

2015. szept. 16. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/38 anonim ***** válasza:

"Ne verjétek már ennyire magatokat a bmw-re mert nem jó autó."


Meséld el mitől nem jó? De most komolyan, kiváncsi vagyok az érveidre.



Valaki írta, hogy a 3-as felejtős. Igazából az E46-tól a 3-as lett a költséghatékony változat, gyengébb anyagokból, gondolom akarták tartani árban a versenyt. Bár tudom, egyesek szerint biztos nem láttam e46-ot csak parkolóban.:)

2015. szept. 16. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/38 anonim ***** válasza:

www.skoda.hu és nézzétek az árakat!!!!

4,7-11mFt között az ALAPMODELLEK!!!

6mFt az 1.4es is!!!

Semmi extra, alap modell, értitek? Fapadalap modell!!!!


Na most gondolom a kérdezőnek van minimum 5misije és akkor az 1,2es gyufásdoboz varrógépmotorost tudja megvásárolni, ennyi pénzből németből betud hozni egy igen komoly extra listával lévő e34-M5 -t, kis szerencsével az utolsó évjáratút ahol nagyobb blokk és hatos kézi váltó volt meg nagy vesés motorháztető!


Lehet velem van a baj, de az ismeretségemben nem elég a két kezem megszámolni hány ismerősömnek van új vagy fiatal skoda, vévé, opel, déjvú, seat, stb... és egyik gyufásdobozban se érzem azt amit az E34 nyújt!

Igen 10l alatt nem járok el, igen kettőstömegű lendkerék volt már 25éve és igen bedöglik egy ritka elektromos extra akkor fejvakarás meg olajcserénél is 2db 4literes kanna kell full szintetikus olajból ami tudja a bmw ll-98 normát. Meg gyertyából is 6db kell....


de kár jártatnom a szám olyanoknak akik nem érzik, hogy ittmég a cerka-vakaró is automata és elektromos, az extra lista meg 30éve is több volt, mint ma a skodánál!


A legfontosabb, hogy nem alul kormányzott FWD és nem fogsz orral kiszaladni a külső ívre mikor nagy a tempó!

Egy RWD mindig is túlkormányzott lesz amivel mindig befordulsz az ívben csak maximum megperdül, ha nem tudsz ellenkormányozni és kikapcsolod az elektronikákat!


Igen tudom RWD nél több az alkatrész, több menetkész tömeg, több fogyasztás, nagyobb hajtáslánc, nagyobb hajtási veszteség, több fogyasztás és? Aki majmot tart vegyen banánt is! Nem ezeröté szoktam tankolni!


A szakadt e46 316 és társainál tény jobb az oktávia mert te ülsz benne elsőnek de egy fiatal kintről behozott extra nélküli kis ccm 3as filléres, nem az új oktávia ára!

NÉZZÉTEK MÁR MEG AZ ÁRAKAT a www.skoda.hu WEBOLDALON!

2015. szept. 16. 23:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/38 anonim ***** válasza:

Octavia Active 1.2 Tsi Benzin 1.2l / 63kW/ 86LE Kézi 5 fokozatú 4 Ajtók 4 748 760 Ft



BMW M5~Limosine~3.8~6GANG~Original~Voll~264KW~

15,399 EUR


History

1995 -1998 Firmenfahrzeug

1998 - 1999 Arzt aus Bad Pyrmont

1999 - 2015 Privatperson



216 SERVOTRONIC

243 AIRBAG FUER BEIFAHRER

302 ALARMANLAGE

339 SHADOW LINE

401 SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH

416 SONNENSCHUTZROLLOS

417 SONNENSCHUTZROLLO HINTERE TUERSCH.

423 FUSSMATTEN IN VELOURS

431 INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND

459 SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY

494 SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER

500 SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG

528 AUTOMATISCHE UMLUFT CONTROLL (AUC)

534 KLIMAAUTOMATIK

540 GESCHWINDIGKEITSREGELUNG

669 RADIO BMW BUSINESS RDS

676 HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM

710 M LEDERLENKRAD

784 AERODYNAMIKSPIEGEL

818 BATTERIEHAUPTSCHALTER


Oké nem egy full extrás meg regadó biztos sok, de akkor se egy varrógépmotoros lendkerekes laposelemes pedálos gyufásdoboz hokedli!



Lehúzok két gyertyapipát a motoromról vagy a kocsimról és úgy is legyorsulom az oktávia 1.2 -t

2015. szept. 16. 23:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/38 anonim ***** válasza:
A skoda jó minőségű tartós autókat készít, bevált vw technikát alkalmaz, megkapó új formatervvel. De…. a vw csoport mindig is vigyázni fog arra, hogy ne legyen konkurenciája saját autónak, tehát figyelni fognak mindig arra, hogy egy passat vagy egy sokkarikás vw azért mindig felette álljon. Épp ezért lövik be árban is ezek alá. Elsősorban neked kell eldönteni, mire van igényed, szükséged. Tény, hogy egy új autó tartalmaz garanciát, probléma, gond mentességet, és megvan az új autó varázs, hogy te finghatsz bele elsőként. De…. ha bármelyik skodát akár egy Rs-t szembeállítom egy jó állapotú benzines vagy dízel hathengeres jó állapotú műszakilag is egyben lévő hathengeres bmw-el, nincsenek egy lapon. (Nem véletlenül kerülnek 6-8 évesen is annyiba, amennyibe.) Mintha másik dimenzióba autóznál olyan teljesítményűek az alap kocsikhoz képest. Bármelyik rs-nek is bármikor kifújod az orrát. Itt a vásárlásnál kell nagyon vigyázni, hogy ne nyúlj bele valami pofonba, mert tény, hogy a piacon nagyon sok a szopóroller. Ha úgy vennél skodát, hogy mindig ott lenne benned a vágyakozás egy prémium kategóriás kocsi iránt, akkor nem kérdés hogy dönts. De ha nem csinálsz sznobsági kérdést az autótulajdonlásból, és csak használati tárgy, egy közlekedési eszköz a szemedben, és nem zavar hogy beállsz a szürke egerekhez a sorba akkor inkább új skodát.
2015. szept. 17. 07:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/38 anonim ***** válasza:

" bevált vw technikát alkalmaz, "


Dolgoztam pont eleget salzgitterben, hogy lássam mennyire bevált a mostani VW Technika.

Nem mondom régen nagyon jó Volt a VW, Volt corradom, 20 éves koráig nálam Volt, és akkor 400ezer km-rel kezdtek olyan hibái lenni, mint a most 12-15 éves BMW-k.

A mostani VW-nak csak azért jó még a híre, mert aki annyit adott érte, nem akar magaból hülyét csinálni, és latagadja, mennyit van szervizben. (a dieselek legalábbis)

De nem hiszek az 1.2-es 3 hengeres turbó-kompresszor kombóban Sem.

2015. szept. 17. 07:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/38 anonim ***** válasza:

Ja, amúgy a skoda szerintem megbízhatóbb mint a VW.


Az E34-et lehet már hanyagolnám, de E39-böl is van néha, vagy M5, de az túl olajigényes ahogy hallottam. De 535 M-Packettal, a 245 lovával már 4-5ezer eurótól van, 540 a 286 lovával meg mondjuk 7000, csak abban ritha a 6-os kézi váltó, inkább csak automata van.

2015. szept. 17. 07:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/38 anonim ***** válasza:
Ezaz, a kérdező új autót szeretne, de már jönnek a "20 éves BMW-t kell venni mert az a király" ajánlatok :D
2015. szept. 17. 09:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/38 anonim ***** válasza:

19: Új autót vagy fiatal BMW-kategóriát. Szövegértés nem nagyon megy. De legalább az első felét el tudtad olvasni, ez már haladás.


De tessék egy skoda árából a "20 éves" BMW:

[link]

2015. szept. 17. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/38 anonim ***** válasza:
De tudom, ez is sz@r, mert kell hozzá pluszban "kábelt" venni, hogy le lehessen nullázni a számlálót olajcsere nélkül otthon.:D
2015. szept. 17. 10:12
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!