Babetta 207-em megy de mégsem. Mi a hiba oka?
Nem az első babetta amit megjavítok és blogokon is láttam ezt a hibát de nem hittem hogy találkozom vele. Tanácsot kérnék lehet általános hiba lehet ismétlődő kérdés de kérem segítsetek.
Alapjárat állításánál tartok egy 0-áról épített babettánál.
Ha hidegen be akarom indítani betekeréssel sem megy csak ha tekerve járatom a motort és ráadok az alapjáratnak egy kicsit. Akkor sem megy alapjáraton. Ha elér egy hőfokot akkor ha maximumra is csavarom vagy teljesen leveszem nem fullad vagy pörög jobban. Ha beszaladok vele beindúl tehát terhelés alatt max 10km/h csuma gázon de nagyon felpörög a motor. A motor rövid időn bellül nagyon forró lesz 10-20 perc. Ha leveszem a karburátor szigetelő müanyagát akkor jobban megy a motor. A karburátor nem tűnik gyárinak több alkatrészből van össze szerelve de olyan a karbi mint a könyvben annyi változattam hogy a 250 jawa alsó csészéje van amin van egy csavar a benzin beömlő helyén. 68-as a fúvóka és 36 az alapjárat a schubert az előírtaknak megfelelően van beállítva. A blokkban a szimering még jó mondhatni hibátlan, a henger és a dugattyú ki lett cserélve új gyűrűt kapott. Ki van takarítva mindenhol. 1:50-es 98-as sthill üzemanyaggal van megtöltve.Néhány bowden új a dekompressziót és a gázbowdent leszámítva de nem láttam hogy rossz lenne. A schubert a 2 méret közül a rövidebbik. Friss a hajtómű olaj és eredeti 1975-ös csehszlovák gyártmány mopedhez, én bontottam ki. Ha kérdés van pm
A bajom az hogy nem húz és nagyon pörög és gyorsan forrósodik. Mit vegyek hozzá vagy mit cseréljek benne?
Köszönöm a válaszokat előre is...
"schubert" néven többek között ismert zeneszerző létezett, a gáztolattyú neve népiesen: súber!
Nos a Babettát gyárilag 86-os benzin és 2T olaj 1:33-as keverékéhez tervezték. A 98-as benzinhez a gyári előgyújtás túl kevés, ez miatt lehet utógyújtásos ami melegedést okozhat.
Az 50-es keverék szerintem akkor is elégtelen, ha jó minőségű az olaj, ez is okozhat melegedést.
A gyertya hőértéke is fontos, no meg a benzinszint is lényeges a babszi nagyon érzékeny rá, és elég macerás beállítani.
Hirtelen ennyi jutott eszembe.
Köszönöm egy pár dolgot alátámasztottál és adtál ötletet.
Kipróbálom hátha beválik. Amúgy minden cserélve lett rajta tegnap óta. A karbi fúvókái a schubert a bovden. Jobb lett de nem amilyennek szeretném. Azt szeretném hogy olyan legyen mint a másik babettám amit rosszabb állapotból kopott alkatrészekből szereltem össze. Vagyis üzemképes.
Még a kipufogó maradt érintetlen meg a szimering. Vajon melyik okozza a gondot?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!