Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy Aprilia RX 125-ös van...

Egy Aprilia RX 125-ös van olyan erős mint egy KTM EXC 125 Kawasaki KDX 125 Yamaha YZ 125 vagy Suzuki RM 125-ös mert árban jóval olcsóbb és arra vagyok kíváncsi hogy van-e olyan jó mint a drágább komolyabb márkák?

Figyelt kérdés

#autó #motor #Aprilia #Honda #Kawasaki #yamaha.suzuki #krossz.enduró
2015. aug. 29. 23:49
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
Az Aprilia ugyanolyan komoly márka mint a többi amit írtál, erőben bőven van olyan erős, sőt, a Kawasaki-Yamaha-Suzuki triót le is nyomja. Az Aprilia-ban Rotax122-es blokk van amit nem kell bemutatni annak aki ért a motorokhoz. Egy jól beállított RX 125 a KTM-et is megfogja.
2015. aug. 30. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:
Amúgy te hol láttad hogy az Aprilia jóval olcsóbb mint a többi amit felsoroltál?
2015. aug. 30. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 A kérdező kommentje:
egy aprilia rx 125-ös kb 200 ezer de pl egy ktm exc 125 300-400 ezer
2015. aug. 30. 12:05
 4/16 veterán vas ***** válasza:

Egy másik hirdetőnél meg lehet hogy éppen fordítva vannak az árak. Láttunk már olyat, hogy hülyegyerekpistike kétszer annyiért árulta, mint amennyit ér, vagy hogy tájékozalanbéluka fele árban adta el a jó állapotú márkás járművét.

Nincs tuti vásárlási recept. :)

2015. aug. 30. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 A kérdező kommentje:
Az apriliánál egy üzemóracsere mennyibe kerül kb?
2015. aug. 30. 12:26
 6/16 anonim ***** válasza:
Ha gyári alkatrészeket veszel akkor 200e felett van, olcsó utángyártott alkatrészekkel meg ne várj olyan teljesítményt mint a gyárival.
2015. aug. 30. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 A kérdező kommentje:
200 ezer forin felett van egy felújjítás?
2015. aug. 30. 15:03
 8/16 anonim ***** válasza:

mit gondoltál? az Aprilia az nem simson, egy üzemórás motor meg nem annyi idő alatt eszi meg a belsőséget mint egy széria motor, továbbá nem is olyan igénybevételnek van kitéve.

Aprilia RS125-ben ugyan ez a blokk van mint az RX125-be, csak ott más az elektronika, más a váltó, 10 000 km-t fut egy felújítással úgy, hogy a motor 31-34 lóerő közé van belőve, ha ezt feltolod 35-38 lóerő közé, akkor a 10 000 km már csak 6-7 000 km, ha 38 lóerő fölé van húzva, akkor már üzemórás, de egy gyorsasági nem kap olyan terhelést mint egy cross.

Nézegesd meg a gyári Rotax alkatrészek árait és add össze, plusz kalkuláld bele a min. 5000 ft-os 2Tsynt olajat.

2015. aug. 30. 15:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 anonim ***** válasza:
pont a kezembe akadt egy számla, május 20-án vettem egy gyári Rotax hajtókart, 46 415 ft.
2015. aug. 30. 15:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 A kérdező kommentje:
és ebbe a motorba a legolcsóbb az üzemóra csere?
2015. aug. 30. 17:55
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!