Melyik a legjobb terepjáró?
Figyelt kérdés
Keresek egy kőkemény mocskos terepjárót, ami megbízható, mindent kibír, viszonylag kényelmesen elfér benne 4-5 ember, és 6-700 ezer forint alatt meg lehet venni. Kirándulásokra, terepezésre és városban járkálásra használnám.2015. aug. 29. 22:27
11/20 A kérdező kommentje:
Az orosz terepjárók képességét elismerem és tisztelem, de túl drága a fenntartása. Sokat fogyaszt és valamit mindig szerelni kell rajta. Utóbbit a discovery-ről is hallottam. A hosszú pajero talán túl nagy, de a 3 ajtós jónak tűnik. Abból az 1. vagy a 2. generációsat ajánljátok inkább?
2015. aug. 30. 22:02
12/20 anonim válasza:
2. generációs Pajerot ajánlom.
13/20 anonim válasza:
Egyetlen amit fel lehet róni az tényleg a fogyasztás inkább a szerelésről annyit, a elgtöbb gond olyan mait két perc elhárítani, ezért szokték mondani, alapvető szerszámkészlet az ülés alá, akkor a világból is kimennek
14/20 anonim válasza:
A Discovery és a Niva, az állandó négykerék hajtás miatt előnyt élvez a terepen, cserébe némileg magas a fogyasztásuk. Sajnos mindkét típus híres a megbízhatatlanságáról ezért csak akkor javasolt a megvásárlásuk, ha saját magad megtudod javítani az esetleges hibákat. Ebben az esetben viszont a Discovery jobb választás lehet. Meglepően olcsó hozzá az alkatrész, tágas, kényelmesen elfér benne öt ember és a csomagjaik. A durva tereppel is könnyedén megbirkózik,gyárilag elég sok extrával van szerelve és a 2.5Tdi, 10 liter körüli fogyasztással elketyeg.
15/20 A kérdező kommentje:
A régi suzuki vitaráról mi a véleményetek? 1.6-os benzines, levehető tetővel.
2015. aug. 31. 11:23
16/20 anonim válasza:
2 ebmernek kényelmes, de 4-nek már azért nem épp tágas.
17/20 anonim válasza:
Az egy igazi Barbie autó :) Terepen nem rosszak, de alapból csak 4 személyes és még az ötajtós is kicsi hátul három normális embernek. A japán technikával nincs baj, sokat kibírnak, de gyalázatosan eltudnak rohadni. A kapcsolható 4x4 hajtás (felezővel) némileg fogyasztáscsökkentő hatású, de így is benyalja a 8-10 lityit. A 16 szelepes motor alacsony fordulaton eléggé nyomatékszegény, ezért keményebb terepen pörgetni kell rendesen. Elég sok extra szokott lenni bennük, érdemes a PP (Power Pack) felszereltségűt választani. Vezetni könnyű és kellően kényelmes, terepen pedig kifejezetten jól jön a túlszervózott kormánymű.
18/20 anonim válasza:
Továbbra is a Pajerót ajánlom. Amúgy is azt írtad, hogy kőkemény autó kell, ami mindent kibír, na ez bír mindent, a Suzuki már nem biztos. 10 liter körül eszik. Ez nem olyan mint egy Niva, hogy minden sarkon van valami nyűgje, hanem ha motor, váltó rendben van, a világból kimegy.
19/20 A kérdező kommentje:
Tetszik a vitara, de csak a 3 ajtós jöhet szóba, az lényegesen jobb terepen, és a ponyva is előny. A fenntartása (a súlytól és köbcentitől függő adókat és biztosítást nem számítva) olcsóbb, mint a pajero-é?
2015. aug. 31. 16:53
20/20 anonim válasza:
Az UAZ szinte máig verhetetlen!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!