Derbi senda motoromba mi okozhatja az erőtlenséget középső fordulatszám tartományban?
hát a fulladás már egy másik probléma, az karburálási hiba...
nekem annyi a probléma vele, hogy hidegen nem pörög ki rendesen, 6-7 ezer körül ledadog mintha tiltana, de ezt igazából nem is bánom, legalább nem tudom tönkretenni, és pár perc után, mikor már nem jég hideg a henger, már tökéletesen megy :)
alacsony és közepes tartományban ne várj erőt a sendától, több géppel is mentem már, mind ilyen volt... kb 8000 alatt gyengébb mint egy babetta, de 8 fölött megtáltosodik, csak sajnos rohadt szűk a használható tartomány, érzésre szerintem 8-10 között húz jól, 10 fölött megint elfogy a kraft és semmi értelme tovább forgatni, szinte mintha falnak ütközne olyan hirtelen fogy el a nyomaték, kissé kellemetlen tud lenni, mikor egy meredek dombon felfelé kell gyorsítani, mert váltás után annyira vissza esik a fordulat, hogy kiesik ebből a 8-10 ezres tartományból és b*szhatod, ha nincs meg a fordulat teljesen döglött... olyan mint egy nagyon versenyzésre kihegyezett motor, pedig állítólag utcai :D amúgy a gyári gépkönyv szerint 8,5 lóerő 9000-es fordulaton, ez érzésre simán van több is, mert húz akkorát mint egy 125-ös etz, csak az a baj nagyon nagyon szűk fordulatszám tartományban :(
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!