Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Derbi senda motoromba mi...

Derbi senda motoromba mi okozhatja az erőtlenséget középső fordulatszám tartományban?

Figyelt kérdés
Én leginkább a kompresszióhiányra gondolok, 6bar-t mértem benne. a másik nagy baja szerintem a karbi, 21es karbi van rajta ami szerintem nagy neki, és nem tudja eldolgozni az anyagot, csak magas fordulaton. alacsony fordulaton egész jól megy a motor, aztán csak "krákog" majd ha kiforog (ha ki tud forogni, ami ritka) akkor viszont mint akit seggbe rugtak. én erre a két dologra gyanakszom, lehet valami más is amitöl ez lehet ?
2015. aug. 18. 18:28
 1/3 anonim ***** válasza:
ez ilyen, nekem vadi új hengerszettel sincs benne semmi kompresszió, kézzel simán lenyomom a berúgókart, és ugyanolyan mint a tied, kis fordulaton döglött mint egy babetta, 8 ezer körül viszont úgy megindul mint akit seggberúgtak, csak sajnos ezt gyorsan le is forogja és váltani kell... :D a régi senda blokk ilyen, az am6 már "kulturáltabb", azt nem csak szarráforgatva lehet használni, viszont gyengébb is :D
2015. aug. 18. 23:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
de itt nem csak arrol van szo hogy lusta, hanem ha 1be vagy 2be nem forgatod le, akkor utana az eletbe nem fogod tudni, pl 3ba mar nincs benne annyi ero hogy alacsony fordulatrol eljusson addig ahol el kezdene huzni, en nem hinnem hogy ezek ilyen motorok lennenek :/ van egy am6os motorom is, az is magas fordulaton el, de ennyire nem fulldoklig lent.
2015. aug. 19. 07:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

hát a fulladás már egy másik probléma, az karburálási hiba...

nekem annyi a probléma vele, hogy hidegen nem pörög ki rendesen, 6-7 ezer körül ledadog mintha tiltana, de ezt igazából nem is bánom, legalább nem tudom tönkretenni, és pár perc után, mikor már nem jég hideg a henger, már tökéletesen megy :)


alacsony és közepes tartományban ne várj erőt a sendától, több géppel is mentem már, mind ilyen volt... kb 8000 alatt gyengébb mint egy babetta, de 8 fölött megtáltosodik, csak sajnos rohadt szűk a használható tartomány, érzésre szerintem 8-10 között húz jól, 10 fölött megint elfogy a kraft és semmi értelme tovább forgatni, szinte mintha falnak ütközne olyan hirtelen fogy el a nyomaték, kissé kellemetlen tud lenni, mikor egy meredek dombon felfelé kell gyorsítani, mert váltás után annyira vissza esik a fordulat, hogy kiesik ebből a 8-10 ezres tartományból és b*szhatod, ha nincs meg a fordulat teljesen döglött... olyan mint egy nagyon versenyzésre kihegyezett motor, pedig állítólag utcai :D amúgy a gyári gépkönyv szerint 8,5 lóerő 9000-es fordulaton, ez érzésre simán van több is, mert húz akkorát mint egy 125-ös etz, csak az a baj nagyon nagyon szűk fordulatszám tartományban :(

2015. aug. 20. 01:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!