24V-al tölthetem az autóm akkumulátorját?





Töltheted. Ebben az esetben nem kell azon gondolkodnod, hogy kell-e már cserélni az akkut, mert egészen biztos, hogy a töltéstől csereérett lesz.
Ha a töltő nem tölti az akkut, az lehet a töltő és az akku hibája is. Egy kis teljesítményű, 3-4 A-re képes töltővel örökkévalóság feltölteni egy nagy, 70-80 Ah-s akkut. Egyébként is: az ólomakkuk töltése sosem volt kimondottan gyors feladat. De az is lehet, hogy hiper-szuper automata töltőről van szó, amin minden megfelelően világít, csak épp nem tölt. Ilyet is láttunk már. Én azért szeretem jobban a régi ampermérőseket, mert ha jelzi, hogy van áramerősség, akkor biztosan tölt is.
De ha jó a töltő, akkor is lehet cellazárlatos vagy szakadásos az akku, ilyenkor hiába töltöd akármeddig, nem tárolja az energiát. Ezen a 24 V sem segít. Meg olyat is láttunk már, hogy a töltő is jó volt, az akku is, csak épp lógott a töltővezeték csatlakozója a kivezetésnél, nem érintkezett a krokodilcsipesz a vezeték túlsó végével, a felülete pedig rozsdás volt. Ez már user error, nem a töltő hibája.





na, akkor az akksinak csókolom...igaz, annak már mindegy.
egyébként tölti, csak általában türelmetlen a versenyző..
az akksitöltésnek is szabályai vannak...általában tíz óra alsó hangon is kell, de nem árt több...
a 24V az nagy ötlet.az leszedi az összes ólmot a keretből, és az alján totális lesz a zárlat.










Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!