Simson s51 szar után gyártott karburátor?
Hello vettem egy simson s51 et de nem jó
Nem megy ha nincs a karburátoron a gumi elösször az után gyártott légszűrőre gondoltunk vettem is ujat hátha a regicel volt baj mily meglepő nem. a karburátor volt a hibás mert az éves dzsuvás rozsdás benzin eldugitotta leszedtük kifujattuk igen ám de az össze rakásnál a gázbovden állandoan kicsuszik ugye a régikarbunál volt a menet amibe betekerhettük hát ezen nem mert mért ne . Másik probléma hogy a súber tű vége elvolt gőrbűlve ! Kiegyenesítettük rakjuk össze bovden persze kicsuszik még kétszer össze szétszedjük hát a súber tű megint elvolt hajolva ! :/
1. Kérdés : a bovden miért csuszik ki ?
2. kérdés :a subertű miért hajlik el ?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
vegyél egy súbert, meg a tűt és bovdent.
gondolom anno aki szerelte erőltetve rakta bele a súbert a tűvel, nem talált bele a fúvóka lukjába, és azért görbült el a tű.
és ha már egyszer elgörbül utána hajlamos újra elgörbülni egész kicsi erőltetésre is.
a bovden meg honnan csúszik ki?
gondolom a súberból, mert ha igen akkor vagy a bovden vége szar, vagy pedig ki van kopva a bovden helye a súbernél.
nem nagy pénz amúgy, 1-2 ezer forintos dolog.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Hát én úgy veszem ki, hogy a kérdés írója vett egy utángyártott karburátort!?
Akkor viszont nem lehet elkopva semmi!
Először is nyugi! Úgy tűnik ideges vagy!
Mindig ott a hiba ahol szereltél. A bowden és a síber összerakása egy kis művészkedést igényel. Van a csavaros változat, meg a csavar nélküli, úgy hallom te a csavar nélkülit kaptad. Amikor átfűzted a kupakon, célszerű a ffeszítőt alapra állítani, majd a rugó következik. Azt a kis suta kezeddel összenyomod üvegre, a bowden belsőt pedig kíhúzod üvegre, de célszerű elötte a gázfogantyúból is kiakasztani, hogy nagyobb helyed legyen. A hengeres bütyköt átnyomod a síberen és pontosan a nútba kerüljön, majd jó erősem meg kell húzni, hogy beleakadjon a neki kialakított besüllyesztett részbe. Ezután elengeded a rugót, és innentől figyelsz arra, hogy a rugó mindíg feszített állapotban legyen, ezt a bowden belső húzásával éred el rátekered a kupakot és visszaakasztasz mindent. Ha a kupak feltekerése közben nem feszíted kicsit a bowdwn belsőt akkor ismét kiakad és kezdheted elölről.
Valamint a légszűrő és karbit összekötő harmonika gumi nélkül egyik Simson sem megy rendesen, hanem fuldoklik!!! Ezek ilyenek!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!