Mi lehet a baja a karburátornak?
A membrános cső elvileg az automata benzincsap vákuumcsöve szerintem, legalább is az én yamahámon pont így működik, viszont az akkor nyit ha megszívod, nem pedig ha belefújsz.
A karbiba akkor most bejut a benzin vagy nem?
Mert ha nem akkor a benzincsövet rakd a helyére a másikat meg szívd meg v.hogy így feltöltődik a karbi.
De a 1,5 éves benzin sem jó!!! Mert a benzin egy idő után szétesik és azzal már nem fog elindulni az biztos!
csak akkor fog benzin folyni a karburátorba ha jár a motor, mivel az a cső a motor keltette kompresszió miatt van.
az automata benzincsap membránját nyitja ki olyankor ha jár a motor.
ha másfél évig állt benzinnel a benzincsapban, akkor esélyes hogy szétette a membránt a benzincsapban.
még mielőtt mondanád hogy a benzincsap az jó, hozzátennék annyit hogy annak kb annyi nyomásra kell nyitnia, mintha egy gyertyát fújnál el nagyon óvatosan.
szóval ha izomból belefújsz és elkezd folyni a benzin az oké, csak mondjuk nem úgy kell működnie alapból, mivel nagyon minimális nyomást kap csak járó motornál azon a csövön keresztül.
Egyetértek az előttem szólóval, tehát a csövön vákuum van, nem pedig nyomás!
Mivel a motor indítózáskor kevesebb vákuumot állít elő, vagyis a karbi, ezért szoktam én hosszabb állás után megszívni a csövet, ezzel hamarabb jut benga a karbiba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!