Az alábbi három autóból melyiket ajánlanátok? Esetleg kinek melyikkel van tapasztalata?
Figyelt kérdés
A 3 kiszemelt autóm az 1 milliós keretig:
Mercedes A-osztály (főleg A170) - régebbi széria kb 2004-ig
Opel Corsa C - ebből inkább a fiatalabb, 2004 körüli darabok
Toyota Yaris - 2004 körüli darabok ebből is
Mindenképpen dízel autó lenne, az alábbi felszereltséggel (legalább): elektromos ablakok, szervokormány, klíma.
Ha esetleg valakinek van tapasztalata a fenti autókról, nyugodtan írja le azt is. :) Érvek-ellenérvek jöhetnek.
Köszönöm :)
2015. aug. 14. 09:51
11/17 anonim válasza:
Itt gondoltam a használt, szemérmetlenül visszatekert km-es mercikre, n3m a vadiujakra...
12/17 anonim válasza:
Óóó.... Kis Mercifüggő chat-társam! Azért, mert volt/van egy zőccséges 123-od, még nem kell sírós hangon védened. Prémium márka, olyanok a szervizkívánalmai és árai. Különbséget keresel? Szívó benzines japánból már láttam közel félmilliót futottat, motorgenerál nélkül, míg merciből csak 123-as dizelt. Régóta nem otthon élek, volt már egypár verda a kezem közt, a teljesség igénye nélkül ford escort, fokus, golf 4-6, audi a4 , opel asra j, peugeot 307 sw, mercedes vito. Meg egy csomó másfajtát sikerült persze egy-két napra kipróbálni, nemcsak b kategóriában. Szoktam látni azt is, ha nem lizing, akkor nem adják el az autót német területről 3-7 évesen, csak ha baja van, vagy beletekertek 350e km-t. Na ezt veszed magyarban 3 évesen 40-50e, 7 évesen meg 100e-el. A szomszédomnakt -oreg német bácsi- tip-top audi 80-a van. Kiváló müszaki állapotban. Szerinted milyen a-s mercit kapsz használtan otthon? Nethuszár... He-he
13/17 anonim válasza:
A Merci is jó, ezen kár össze kapni. Egy szívó benzin turbo nélkül 25 évig jó kb. 500-600ezer km. A mai 1.5 két-háromturbos csoda a közelében sincs. Lehet hogy nem szennyezi annyira a környezetet, de 10 év után kuka. Én mindig is azt mondtam/ mondom: csak nagymotor turbo nélkül 1.8-tól 2.5-ig
14/17 anonim válasza:
Ja, lehagytam: a 4 éves asrtramban most van 72e km....
15/17 anonim válasza:
Nem kerül többe fenn tartani egy Mercedest, ha normálisan karban van tartva. Egyébként meg nem márka szervizbe kell hordani. Egy 11-15 éves A-class órájában ~ 200.000 km van, ami szerinted tekerve van, tehát akkor eredetileg 400-500 ezer km van benne. Akkor nem ugyanannyit bír, mint a mindenki által istenített japán autók? Egyébként míg egy Yaris fapad, a Mercedest meg lehet venni 3 féle felszereltségi szinttel, egy Avantgarde már mindent tud amire csak szükség lehet... Ja, és nem 123-asom van, de tény hogy a valaha volt legtartósabb autó...
16/17 anonim válasza:
Ja és ezt a "prémium" hülyeséget nem értettem sosem, bmeg a Mercedes is ugyanúgy autó, mint pl. egy Peugeot, csak van egy kis minőségi különbség.
17/17 anonim válasza:
Hát pont ezt mondom, lósz. nem prémium csak annak kapod, olyan árban, olyan szervízárakkal. Pont mint az audi, csak annak van egy (alkatrész, szerviz meg tartozék) feleannyiba kerülő alternatívája a skoda. Pedig csavarra megegyezik. Nem sajnos kb. 300-350-ről vannak letekerve,(ausztriában, mert németben sittre is vághatnak érte) azért is olyan rizikósak. Nincs már bennük csak előélettől függően max. 30-40 szívásmentes. Vagy annyi se, ha kihagyták a 350e nagyszervizt, nehogy bukjanak a szervizadatbázissal. Amikor meg a nagy árvizek vannak pl. tavalyelőtt, a net is tele árvízmosta autókkal. Azok pont nincsenek visszatekerve. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!