A tuningolt autók hogy mennek át a műszaki vizsgán? A VW Golf 3 VR6 2.8 mennyivel fogyaszt többet, mint a 60-90 LE-s társaik?
1. Nem mintha tuningolni akarnám az autómat, mivelhogy jelenleg nincs :D , de nem is akarok ilyen kocsit, csak kíváncsi vagyok. Ha egy autón van mindenféle csicsás oldalküszöb, elöl-hátul spoilerek, hátul szárny, sötétített üveg, sportfutómű, állítható felfüggesztés, chiptuning, turbó, sportkipufogó /extrém esetben még motorcsere is/, sportkormány, sportülések, akkor ezeket a Nemzeti Hatóságnál kell engedélyeztetni, akik adnak mindenről műbizonylatot? Legalábbis mikor én tavaly vittem a kocsimat vizsgáztatni, akkor a szerelő közölte, hogy ha egy darab sportkormány vagy akármi, ami nem gyári, van az autóban, műbizonylat kell róla. Szóval akkor ezek szerint ha valaki egy szarrá tuningolt gépet visz műszakira 2 évente, akkor az elég szép manőver lehet, hogy még az utolsó csavarról is legyen meg a műbizonylat... Vagy hogy megy ez? Jó lenne, ha főleg olyanok írnának, akiknek nem gyári az autójuk, mert ők tapasztalatból válaszolnának.
2. Ez egy egyszerűbb kérdés. A Golf 3-as 2.8 174 lóerős VR6 mennyit eszik mondjuk városban? Alkatrészárban gondolom ugyanott lehet, mint az 1.4-1.6 4 hengeres 60-90 lóerős társai, de zabálni gondolom jóval többet zabál...
Ti melyiket vennétek? Ha lenne rá pénzetek, akkor a V6-os 174 lóerős Golfot vagy a sima négyhengeres 100 lóerő alattit? Csak mert előbbiek simán kerülnek ilyen 700 ezer-1 millióba még huszonakárhány éves létükre is...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!