Melyik motort vennétek az alábbiak közül: Yamaha dt 80, Hodna Mtx 80, Serbi Rabasa, Aprilia af1? Ez utóbbi különbözik, de az enduro-at is leginkább közúton használnám, és ha úgy adódik, akkor terepen.
áhh, te vagy a Husaberges pali. Először legyél tisztába azzal hogy a 2T és a 4T motor között mi a különbség, utánna okoskodhatsz a dolgokba. MotoGP-s gépeken sem tudnak 50 lóerőtől többet kivenni egy 125-ös motorból, pedig ott nem olyan anyagokat használnak mint a széria motoroknál, szóval az 50 meg 100 lóerődet egy 125-ös esetében felejtsd el. Azt a leírást meg nézd meg jobban, forgatónyomatéka el van írva, egy 125-ös 2T a büdös életbe nem ad le 32Nm-t főleg nem 9000-es fordulaton, ha értenél a motorokhoz akkor tudnád. Mint kifejtetted már korábban egyetlen egy motorod volt/van, egy Husaberg 650 a szerinted legjobbnak vélt Yoshimura rendszerrel (Yoshimura rendszertől van fényévekkel jobb), szóval nagyon nem tudod megitélni hogy mit tud egy kétütemű motor mert nem volt más motorod, ezt magad mondtam el hogy te egy 650-es géppel kezdtél. Azzal pedig hiába vitatkozol hogy a Rotax blokk nem a legerősebb 125 köbcentiben, rajtad kívül minden normális ember tudja hogy az a legerősebb, mint ahogy azt is hogy 50 lóerős kétütemű 125-ös motor nincs.
Ha ennyire okos vagy, akkor elolvasva a leírást, rájöttél volna hogy a belinkelt motor nem sima széria hanem felhúzott, vagy nem tudsz olvasni, vagy nem tudod hogy mit kell nézni és miből lehet tudni hogy nem széria, de azért keresgesd, hátha ráakadsz.
Kipufogó felépítésével legyél már tisztába kétütemű motorok esetében és rájössz hogy nem "csak" a dob ami meghatározza a teljesítményt. Ne keverd a kétütemű és a négyütemű motort.
De te hülye vagy, veled nem érdemes vitatkozni, ezért is nem adtam meg a telefonszámomat hogy ne akaszd ki az embert a fas*zságaiddal. Életedben egyetlen egy motorod volt vagy van és azt hiszed hogy te mindent tudsz mert elolvastál egy motorrevüs cikket de azt sem tudtad értelmezni, minden motort ismersz, tisztába vagy a 2T-vel és a 4T-vel, kiválóan tudsz motorozni, Yoshimura az isten, arrow szivócsonk és fmf végdob és az már 50-100 lóerő egy 125-ös 2T-nél. Te minden hozzászólásodban mosolyt csalsz az ember arcára, egy mondat lerí hogy totál nem értesz a motorokhoz, de nem baj, ha neked így jó, legalább van kin röhögni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!