Suzuki Swift 1.3 Sedan vs. Suzuki Ignis 1.4?
eddig nem esett szó a praktikusságról...
az 1.3-as szedan kicsit elegánsabb, mondhatni szebb, az ignis praktikus...főleg tetőcsomagtartóval, vonóhoroggal akár házat is lehet építeni(én ezt tettem)
1.4-est nem gyártottak.
ha azt akrod hinni, hogy kényelmesen autózol, akkor automata szedant, vagy ignist kell venni..
nekem csak automata suzukiaim voltak, hibátlanul tették a dolgukat.
hogy melyik autó éri meg az árát? inkább az ignis...az fuvaroskocsinak is (ki)használható.
Spadeseven:
Ez azért függ sok mindentől, hogy 300 ezerért milyen állapotút találok.
Ha összehasonlításképpen nézzük, hogy az én 2006-os, vagyis 9 éves Corolla Wagon kombimat nagy jóindulattal 1 millióért tudtam eladni /többen is mondták, hogy 1 millió fölötti összegben ne nagyon reménykedjek sehol... maximum 1.2 millió esetleg, de az már tényleg plafon/, akkor így nézve 300 ezerért, de maximum 350-400 ezerért egy kb. dupla ennyi idős, 1996-99-es Suzuki Sedant - ami ráadásul fapadosabb, mint a Corolla - simán lehet találni. Találtam is nem egyet, csak vagy nagyon messze kéne érte elmenni vagy még vacillálok, hogy milyen autót akarok. Még ha tegnap azt is írtam, hogy azonnal lecsapnék rá. De a Swift Sedan a legesélyesebb kocsik között van nálam.
A Corollámért amúgy azért nem adtak volna 1 milliónál többet sehol, mert a hátsó lökhárítót valamikor újra kellett fényezni és elég matt lett a karosszéria többi részéhez képest /nem én csináltattam/. Illetve a jobb első ködlámpa takaró elem hiányzott, mert volt egy baleset a jobb elejénél, ami szépen meg lett csinálva, de ez az elem nem lett pótolva. Illetve még azért is 1 millió körül lehetett a maximum ár, mert volt ez a most említett jobb elején lévő törés. Jobb első lámpa és jobb első sárvédő teljesen kicserélve. Szépen meg lett csinálva, csak hát festékrétegmérővel lemérték és az egyből kimutatta. Ezen kívül a bal oldalába valamikor beleszállt egy motoros, de az is nagyon tip-topra meg lett csinálva, de a festékrétegmérő azt is ugyanúgy kimutatta.
Tehát igazából a hátsó lökhárító + jobb első ködlámpa takaró elem hiánya + jobb eleje + bal oldala. Utóbbi kettőt csak a műszer mutatta ki. Egyébként ezeket leszámítva az egész kocsi patent volt, műszakilag is. Hibátlanul ment, soha semmi panaszom nem volt rá. De a fenti hibák miatt csak 1 milliót kaptam rá.
Ezek ismeretében teljesen reálisnak kéne lennie szerintem, ha egy dupla ennyi idős, a Corollánál fapadosabb Suzukit találok 350-400 ezerért, tehát alig kevesebb, mint az 1 millió feléért, hasonló esztétikai hibákkal, mint az én autómnál.
Persze, nyilván én sem várom el egy 90-es évekbeli kocsitól, ami 300-400-ba kerül, hogy minden egyes milliméteren hibátlan legyen. De mivel dupla ennyi idős, mint az enyém volt, amiért maximum 1 milliót kaptam, alig szűk fél millióért elvárhatom, hogy azon a kocsin is maximum hasonló esztétikai hibák legyenek, mint az enyémen voltak.
Szóval szerintem így nézve 300-400 ezerért kell, hogy legyenek /és úgy láttam, hogy vannak is/ olyanok, amiken maximum kisebb hibák vannak, de egyébként minden más rendben van és nem rohad le alattam állandóan, hanem megbízható.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!