Suzuki Swift 1.3 Sedan vs. Suzuki Ignis 1.4?
Figyelt kérdés
Ezekre az autókra van keretünk és ezek a tetsző járművek. Melyiket ajánlanátok, úgy amelyik jobban megéri az árát?2015. aug. 2. 18:53
1/12 anonim válasza:
A technikát és a fenntartásukat nézve szerintem nagyjából ugyanaz lehet mindkettő. Megbízhatóság, kis fogyasztás, olcsó alkatrészek.
Így marad a kinézet: nem kérdés, hogy én a Swift Sedant választanám. Az Ignis szerintem fosul néz ki.
Amúgy meg sokan akármennyire is szidják a Suzukit, egy fa$za Swift Sedan 1.6-os 92 lóerővel, elektromos ablakkal, szervóval meg esetleg egyéb nyalánkságokkal igenis nagyon fa$za kis autó. :) Találtam már ilyet napfénytetős változattal is...
Én is most kocsira vadászom, és ha találnék egy ilyet kb. 300 ezerért, lecsapnék rá. :)
2/12 anonim válasza:
Persze hibátlan, megkímélt állapotút, nem leharcoltat.
3/12 anonim válasza:
300ezerért nem találsz hibátlan, megkímélt , stb. szuper állapotú autót. Legfeljebb olyat, ami televan kompromisszummal.
4/12 anonim válasza:
Szerintem mindegy,döntsétek el ti,hogy melyik tetszik jobban és hogy melyik lenne a praktikusabb.
5/12 anonim válasza:
Ignis felejtős, rengeteg hiba van benne.
6/12 anonim válasza:
Nincs 1,4-es Ignis, szóval azt ne válaszd, 1,3 vagy 1,5. Fiat motoros diesel felejtős, bármelyik benzines jó. A motor elpusztíthatatlan, viszont a nagy bódé miatt enni is szeret. A váltója gyenge, vigyázni kell rá, amúgy nem sok baja van.
7/12 anonim válasza:
tudtommal az 1.5-ös ignis váltója nem gyenge, és a motor sem olyan pörgős, ezért nem fogyaszt többet, viszont megbízhatóbb
8/12 anonim válasza:
Tévedés, az 1,5-ös végáttétele ugyanakkora 5.-ben. 1.-ben még egy kicsit rövidebb is. Pont annyira pörgős mint az 1,3, csak a nagyobb nyomaték miatt nem kell neki annyira nyomni.
9/12 anonim válasza:
És semmivel sem megbízhatóbb. Pontosabban az 1,3 nem megbízhatatlanabb. Ugyanolyan konstrukciójú mindkét VVTI motor. Az elektromos rendszer és a futómű ugyanaz, szóval nincs különbség, megbízható igásló mindkettő. AZ Ignis talán nagyobb magasságánál, bumfordi megjelenésénél fogva városban jobb. Nehezebben ébreszti fel a "nehogy már bejöjjön elém, kiengedjem, előttem menjen, stb a hülye Suzukis" érzést az igazi autóban (ez az ő véleményük) ülőkben.
10/12 anonim válasza:
Ignác pályán (óra szerinti) 150-nél 10 körül benyakal, meg már alig van erőtartalék benne. A Stift sokkal jobb légellenállási együtthatójú, meg homlokfelületű, meg a váltója is jóval hosszabb, így az autópályás 7-7,5 literes mondák abszolút reálisak. Egyébként meg mind a kettő elég gagyi, de a technika japános.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!