Sokba kerülnek a sportmotorok üzemeltetésileg? Spórolós
használat mellett?
Figyelt kérdés
2015. aug. 1. 19:17
1/7 vfrtom válasza:
Ezt soha nem fogom megérteni, hogy minek olyan embernek nagy köbcentis motor-kocsi aki nem tudja fent tartani, hogy felvágjon vele, aztán áll a ház előtt, jobb esetben garázsban.. Igen sokba kerül, eleve adott a 750-800-900-1000 ccm-es motor, benzin, nem mindegy milyen olaj megy bele, kopó alkatrészek drágák,nem a leggagyibb gumi kell rá, mert ugye az erő megeszi.Biztosítás, teljesítményadó.Esetleges esés-csúszás az idomok horror árúak. Nem tudsz spórolósan menni, úgysem bírod ki, tudom.
2015. aug. 1. 19:49
Hasznos számodra ez a válasz?
2/7 A kérdező kommentje:
Sajna nem keresek 200ezret hogy munkába is egy motorral járjak, de ettől függetlenül vágyom egyre, mert marad valamennyi a pénzemből, az adók bár fix költségek, a többit meg használattól függően lehet meghatározni, mikor tudom cserélni, ezek közül is talán az olaj a legfontosabb, a többivel biztos kilehetne húzni még ezer km-et
2015. aug. 1. 20:02
3/7 vfrtom válasza:
Megértem én, de akkor miért nem valami kisebb ccm-es motort keresel 250-500 ccm között? Sokkal olcsóbb fent tartani, élvezeti értéke meg rövidtávokon , városban, túrákon még nagyobb. Sportmotor autópályára, pályára való szerintem, és sokkal nagyobb rutint követel, mint egy kisebb. Én hamarabb vennék egy 500ccm körüli egyhengeres naked bikot. Az élmény lenne. De nem költeném rá a gatyámat.
2015. aug. 1. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
4/7 anonim válasza:
Egy ezres sportmotor fenntartása nem kerül többe semmivel, mint mondjuk egy kisautójé, például egy régi Swift. Motornál is kell olajcsere, fékbetétcsere, gumicsere (általában csak 1 db kell hátra, és olcsóbb mint egy szett 13-mas gumi egy kisautó alá). Annyi, hogy motornál ezeket a dolgokat kevesebb km után kell cserélni, mint egy autónál, de sportmotorral úgyis néhány ezer km-t mész egy évben max, vagy annyit sem. Fogyasztás is spórolósan kijön 5-6 liter körül, de ha húzod neki, akkor 10+
Kb 70-80 ezer forint elég egy évben sportmotor fenntartásához, biztositással együtt. Ehhez persze számold a benzint.
2015. aug. 1. 21:10
Hasznos számodra ez a válasz?
5/7 anonim válasza:
10+ liter a fogyasztás? Bebaszna:D
Nekem egy 2015-ös ER6n-em van, de ha nyélgázon megyek 6-odikban, akkor eszik 6,5l-t. Haverom már panaszkodik, hogy az ő 1000-es Kawája sokat eszik, mert lecuppant 8-9l-t, ha húzza neki.
A kérdésre:
Nekem pl 1000-es szerviz 21 ezer volt. De nekem kötelező volt vinni márkaszervizbe, te ezt otthon kihozod 10k-ból. Motort általában 5ezer km-enként szervizeltetnek, így számolj. Gumi kibír 2-3 szezont, hacsak nem a Hungaroringen csapatod.
2015. aug. 1. 23:54
Hasznos számodra ez a válasz?
6/7 anonim válasza:
5-ös
Ezt álmodtad, hogy bármelyik motor is nyélgázon, 6-ban 6,5-et eszik? :) Vagy ennyi lett a 200 km-s átlagod, ebből 1 km volt a nyélgáz, úgy igen, lehet.
Sportmotorról volt szó, GSX-R 1000 ha használod (tehát 10 ezres fordulat legalább, végig), akkor 10+, akár 13 liter is lehet a fogyasztás. Persze egy tank benzint úgysem használsz igy el, mert nincs hol menni országunkban ilyen tempósan, úgyhogy a nagy átlagom nekem is bőven 10 alatt van.
2015. aug. 2. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
7/7 anonim válasza:
Ducati 848 éves fenntartása 140-150 000 ft + benzin. Én szezon végén átnézetem, szakszervízben, majd következő szezon előtt olajcsere meg többi szokásos, és kap új Pirelli Diablo Rosso Corsa gumit, amit levesznek róla azt a gumis megszokta venni, én egy szett gumival csak egy szezont megyek, utánna leszedetem róla és kap újat. A két gumi 90-92 000 ft körül szokott lenni. Én munkába járáshoz sajnálom a Ducati-t gyötörni át a városon, van egy Aprilia sr50 robogóm, azzal járok dolgozni.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!