Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Megéri-e 250-es sor 4-es...

Mocis99 kérdése:

Megéri-e 250-es sor 4-es sportmotort venni?

Figyelt kérdés

Honda Cbr 250RR, Kawasaki ZXR 250

Suzuki Gsxr 250rr Yamaha Yzf 250

Következő motornak szeretnék venni pár év múlva. Van valakinek tapasztalata ezekkel? Megbízhatóak?

Alkatrészek? Fogyasztás?



2015. júl. 29. 19:05
 1/8 anonim ***** válasza:
Nagyon jó móka ezekkel motorozni, de kevesen értenek hozzájuk, alkatészügyben nem túl bíztató a helyzet, az ebayyel kell jó barátságot kötni. Nagyjából a 90-es évek végéig készültek ezek japán (bel)piacra.
2015. júl. 29. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Alkatrész az éppen van, fogyasztás is rendben van. De azért 250 ccm-re 4 henger az túl sok. Agyon kell pörgetni hogy kicsit is menjenek. Ezek 16-20 ezres fordulatra is képesek, és el is kell őket forgatni sokszor odáig hogy haladj, ez pedig rendkivül terhelő a motornak. Nem ritka, hogy generálozni kell ezeket a motorokat, bár viszonylag olcsón meg lehet úszni (legalábbis 250-es Banditnál).
2015. júl. 29. 21:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
Mennyibe kerül egy ilyen motornál a generál? Mert ezek a motorok nem olyan drágák és jobban is tetszenek mint a mostani 300-as gépek amik 2hengeresek vagy csak 1.
2015. júl. 29. 21:58
 4/8 anonim ***** válasza:
Az oké hogy jól hangzik hogy 250-es és 4 hengeres, de ennyi. 250 köbcentiben legjobb az 1 henger, példának okáért egy Aprilia RS 250 Rotax 257-es blokkal szerelve, a 80 lóerővel és 54 Nm nyomatékkal a fentebb felsoroltakat elveri. Egy Honda CBR 250RR csak 40 lóerős és 23,5 Nm nyomatékra képes, hiába a 4 henger, a többi felsorolt is hasonló teljesítménnyel bír. (Nekem volt RS 250-em, Suzuki V2-es blokkal volt szerelve gyárilag, egy nulla volt, az Aprilia szégyene is hogy ilyen blokkot tett bele, holott már a 125-ben ismerte a Rotax blokk erejét és az egyeduralkodását, ugyan úgy tehette volna gyárilag az RS250-is a Rotax 257-et és akkor nem nekem kellet volna átszereltetni a Rotax-ra. Ahogy bekerült a 257-es blokk, feltámadt az Aprilia)
2015. aug. 1. 15:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:

80le egy 250-estöl? Tudom hogy 2 ütemű, de szerintem a MotoGp-ben sem voltak 80le-sek ezek a motorok. Úgy tudom hogy az Rs250 50-60le között van mint az Nsr 250. Persze fennáll hogy tévedek.

De ezek azért nem érdekelnek mert úgy hallotam piszok drágák a kis Gp-replikák. Pedig azon gondolkoztam előszőr de lebeszéltek hogy sokat fogyaszt és írtozatos mennyiség fennttartani.

Mindenesetre ha tulaja vagy egynek szívesen leírhatnád milyen egy ilyen motor, hátha mégis belevetemedem a 2t világba

2015. aug. 2. 00:04
 6/8 anonim ***** válasza:

De, ki lehetett sajtolni belőlük a 80 LE-t, sőt a Yamahának sikerült a 90 is, de ez úgy értendő hogy van a teljesítménygörbéjén egy "hegycsúcsszerű" kiugrás egy bizonyos fordulaton, az alatt és felett meg erőse lejtős a görbe, tehát nagyon hektikusan adja le a teljesítményét a kihegyezett kétütemű. Ilyennel motorozni igazán pervez dolog és nagyon kell hozzá a motorozni tudás. Ehhez képest a sor négyes 4T 250-es csak egy búgócsiga, vagyis rettentő módon pörgetni kell, de nem nagyon tartogat meglepetést, csak szépen szól, mondhatni gyerekjáték.

https://www.youtube.com/watch?v=FJ8R4tYbX5w

2015. aug. 2. 09:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
A Rotax 257-es blokk olyan 95-101 lóerőig húzható de általában 80-85 lóerőre lövik be. A 2T világa nagyon jó, nagyköbcentis kétüteművel hatalmas élmény motorozni, de ha nem széria motorod van akkor sok pénz kell hozzá mert kivan a motor hegyezve, nagy a fordulat, nagy a teljesítmény, hamarabb kopnak az alkatrészek, nagy a fogyasztás, drága a minőségi alkatrész, drága a 2T olaj, viszont az élményt semmi nem pótolja. Ahogy fentebb is írták, a nagyobb köbcentis kétütemű motorokkal már tudni kell bánni mert nem olyan mint a 4T, egyszer volt szerencsém ülni egy kétütemű 4 hengeres 500 köbcentis motoron, az a motor a másodperc tört része alatt képes ölni, tele volt nyomva elektronikával ami szabályozta a motort hogy motorozható legyen. Véleményem szerint ha van pénz akkor a kétütemű sokkal jobb mert nagyobb élvezet.
2015. aug. 2. 10:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim válasza:
Èn òva intelek a sor4 250-töl! Teljesitmènye, motorozàsi èlmènye kivàló,(250 hez kèpest) kicsit olyan mintha belekóstolnàl a nagyobb ccm _s sportmotorok vilàgàba, de sajnos ha mindennapi hasznàlatra akarod , ès nyelezed folyton, nagyon hamar megadja magàt, nem tartom megbizhatonak, es dràga hozzà az alkatrèsz ès nehezen is szerzel + ha sajàt magadnak akarod javitani ...hàt kell nèmi affinitàs , mert nem egy simson.. sor4 16 szelep dohc ... persze ha csak havonta szeretnèd elõvenni , a szomszèd faluba ovatosan àtmenni gizi mamàt meglàtogatni ùgy màs a helyzet , attol is függ mire akarod hasznalni.
2016. jan. 22. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!