Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ti melyiket vennétek?

Ti melyiket vennétek?

Figyelt kérdés

ti melyiket vennétek ? Új autót szeretnék vásárolni de három autó között vacilálok:

Első: Audi A4 2.0 TFSI (új a szalonból)

Második : Audi A6 3.0 TFSI (ez kb 1-2 évesen)

Harmadik: Volkswagen Passat 2.0 TSI (úgyszintén a szalonból újonnan)

Az autót városban és hoszabb utakra is használnám.



2015. júl. 29. 16:28
 1/6 szántóvető ***** válasza:
45%

jó neked hogy ilyen autókban tudsz gondolkozni.

A6 egyértelműen,az már nevezhető presztízsautónak itthon.

2015. júl. 29. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
53%
Haha. :D
2015. júl. 29. 17:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 joco5582 ***** válasza:
100%

Én egyiket se :). Az én pénztárcámnak és idegeimnek nem való egyik sem. Egy TFSI motort valahol 50ezer és 80ezer km-nként már nem árt kikormolni. A DSG váltó ha megáll, akkor félmilliós összeg. Volt a cégnél, hála az égnek céges flottás autó volt. Persze az ilyen cikkek se segítenek a bizalom kialakulásában:

[link]

De köztudott, hogy minden közvetlen befecskendezésű motornál korom képződik a szelepszárakon, az meg magától nem "esik le".

Én azt mondanám, ha a kocsi csak egy tárgy, legyen jó vezetni, szervízbe meg majd megjavítják akkor ok. De nekem a finom technika nem ér ennyi macerát.

2015. júl. 29. 17:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
72%
Én egy vadiúj Highline jetta-t vennék 150 lovas 1.4 tsi motorral. Nem 10-12M lenne mint a felsoroltak, hanem csak 7. Persze ha csak ezek jöhetnek szóba, akkor a6 vagy passat. Az új passat nagyon baba jármű, de egy a6 azért mégis csak komolyabb autó.
2015. júl. 29. 17:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Én ilyen TSI/TFSI motoros parasztvakítással nem vennék autót egyáltalán sem, nem hogy újonnan. Inkább vegyél turbódízelt, az még mindig jobb.
2015. júl. 29. 18:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Passatot választanám, de nem a benzines motorral. Amennyi előnye volt régen a common rail dízelekkel szemben az már odaveszett. Ugyanúgy kokszosodik, és még emellé többet is eszik, illetve a kettőstömegű lendkerék is benne van. Ha nem Magyarországon élsz, hanem nyugatabbra, akkor jobb helyzetben vagy. Nálunk nem egészen olyan az üzemanyagok minősége, mint mondjuk Németországban, vagy akár Ausztriában. Ők azt is megengedhetik maguknak, hogy rendszeresen leszervizeljék, és ennek köszönhetően nem hullanak szét a motorok 200.000 km-nél.
2015. júl. 29. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!