Felétek is minden fiatal BMW-t Audit és VW-t vesz?
"akkor hozz nekem fillérekért gyári diszlécet E34 re. "
Nem 7es vagyok, de én ingyen is kapok ha kell. :)
Igen elég jellemző, kérdés hogy ez egyeseket miért zavar.
Nekem is egy nem mai audim van(bár inkább a BMw-t preferálom de ezt találtam jó áron 7köznapi használatra), nagy dolog, értek az autókhoz, kivülről nem a legszebb (még) de műszakilag szerkezetileg teljesen rendben van. Megdolgoztam érte ezt vettem. Ha új autóval járnék az lenne a baj a magatokfajtának, "honnan telik, aranyiifjú, alátolták stb.." Ha új audival vagy BMW-vel járnék szintúgy... ha sportosabb kisautóval vagy civic-el járnék boyracernek néznek. Neked milyen autód van?
Jo nèzzunk KOPO ALKATRESZT!
e34-525ix komplett elso futomu.
Tudom jon majd a nemkell venni IX t.
E34-525tds hengerfej es turbo felujitas.
Nem tudom, hogy mennyibe kerül egy IX futómű felújítása, nem is fogok utánanézni. Össze kéne hasonlítani más, hasonló konstrukciójú autókkal. Egy Passat futómű felújítása sem olcsó mulatság, mert abban is egy rakás lengőkar van. Lehet venni fapados autót, amiben van két lengőkar elől, meg hátul egy merev tengely, aztán nem kell sokat költeni.
A hengerfej és turbó felújítása egyik autóhoz sem olcsó. Van egy Isten se tudja mennyit futott TDS-ed, nem kell csodálkozni, hogy huszonévesen költeni kell rá. Nézz meg egy 3 éves dízelt, van benne 150-200ezer km. Akkor a TDS-ekben mennyi lehet? Auto Bildben szétszedtek egy E39 TDS-t egymillió km után, és még ment, és a legtöbb alkatrésze nem volt rossz állapotban. Az ülései ki sem voltak szakadva, csak a kormány bőrözése volt szakadtra kopva. A turbó járókereke volt csúnya, de még az automata váltója is jó állapotban volt.
Alkatrészárakra még mindig az Ignist tudom felhozni, hogy ugyanannyiba kerül hozzá egy alapjárati motor, mint az E36-hoz. A féltengelyeknek 130ezer Ft darabja gyáriban, és 150 ezer km-t bír. A küszöbtakarókról lejön a gumi szigetelés, ha megvenném az újat, 64 ezer Ft lenne. De az ugye Suzuki, amihez minden olcsó, és sose romlik el. Nagy lóf4aszt...
A filléres alkatrészt pedig a VW-re írtam, ha nézted. A BMW-re azt írtam, hogy nem horror. Persze ha veszel egy 20 éves autót, aminek a felét ki kell cserélni, akkor tud drága lenni. De
14essel továbbra is egyetértek, ne vegyen senki magának BMW-t audit ha nem bírja fenttartani, javíttatni.
Attól, hogy idejösztök sorolni a problémátokat nem lesz még kész a kocsi, vagyrá kel költeni amit rá kell, vagy el kell adni és venni egy trabantot.
Ez a baj a nagymenő gyerekekkel, hogy apuci-anyuci seggealá tol egy újabb kocsit, hazavágja utánna eladja mert h@lye ahoz, hogy megcsinálja/megcsináltassa nincs rá pénze eladja.. és ezért vannak a lelakott autók és itt most sajnos a VW van előnyben. Csak akinek kicsit is van érzéke, és pénze, és ideje az megcsinálja s lesz egy jó ideig megint egy patika kocsija nem pedig csak nyavíkol.. szerintem erről ennyit.
Én is azért írtam, mert rossz nézni, hogy nem azok kezébe kerülnek a régi kocsik akik rendbeteszik.
Ne hidje senki, hogy egy olyan autó (ami most is az utódja 10-15MFt vagy az akori ára és akkori bérek aránya ugyan az mint a mostani bérek és 10-15MFt) az úgy működik, hogy filléres áron megveszed és néha megkendácsolod 2fillérből...
Jöhettem volna a W140 kábelkötegével vagy a W126 Kjetjével, stb....
Furcsán is néznek rám a kutasok mikor azt mondom "teli kérem" és nem ezerötéééé....
A másik véglet meg a fapados legkisebb motorral lévő példányok, de a márkajelzéses kulcstartót lóbálják....
Az ilyenek autója 99% szétrohadva és lóg a futómű de a 17es felni rajta 10éves gumival....
sajnos ez van igen mert ez a menő...
de majd az ilyenek szépen sorban kihullanak..
csak addig is szégyenítik a gazdagabb része ezeknek a h@lyéknek a BMW-t a VW-t az audit, mert megtudják vetetni maguknak..
a másik véglet meg a suzukis, hondás, akik ugyan ez a kaliber, csak még ők a német kocsikat fikázzák is mert a japán az tökéletes.. vagyis nem is a jappán hanem ők..
na az ilyet szájbeverném legszivesebben a kertipaddal ami a honda hátulján van szpojlernek mert kell a leszorító erő.
és most nem arra akarok kilyukadni, hogy utálom a japánt mert csak részben, de: "nem a márkával van a baj hanem amit te tuningnak nevezel" alapon vagyok :)
meg ne verjék magukat mert nekik akármilyen kocsijuk van..
na ezt jól kitárgyaltuk :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!