Az tenne egy kis jót az autó motorjának ha teletankolnám
100-as benzinnel meb beleöntenék egy spuri adalékanyagot?
Figyelt kérdés
Tehát úgy tudom hogy aminek a 95-ös benzin van előírva annak felesleges nagyobb oktánszámú üzemanyag. De sokak szerint az nem érdekes és hkgy jobb az égése és jobban is megy az autó tőle meg kevesebbet is fogyaszt és a lerakódások is kitisztulnak. Szerintetek? És még ráadásul beleöntenék egy kisflakonos spurit. Nem volna az sok neki? Vagy használna? És az a tank erejéig jobban pörgetve használnám.
Ezt azért gondoltam mert sokat van használva az autó városban és nincs kihúzatva sosem.
2015. júl. 27. 17:13
1/10 anonim válasza:
Minek ehhez 100as benya? Menny fel az autópályára és olyan 10-15k
-en keresztül tartsd a fordulatod 4000felett.
2015. júl. 27. 17:47
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 anonim válasza:
100-as benzin azért jobb, mert abban alapból több motortisztitó adalék van. De ha külön is veszel ilyen adalékot, akkor már nem muszáj 100-as benzint venned.
2015. júl. 27. 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 A kérdező kommentje:
1-es. nem kell ahhoz autópálya hogy 15 km-en keresztül 4 ezer felett tartsam a fordulatot. Mert lehet ezzel 3.-ban is menni.
2-es akkor a 100-as meg a spuri egyszerre felesleges?
2015. júl. 27. 19:14
4/10 anonim válasza:
Mind a 2 felesleges a százas is meg a spuri is. Ha a motorod megfelelően üzemel akkor nincs gond. Ha meg nem megfelelően működik akkor meg kell javítani, nem ráolvasással meg vajákolással próbálni úrrá lenni a problémán.
Egyszerűen az eszem megáll hogy vannak akiknek a mezei 95-ös sem igazán drága, 100-ast akarnak tankolni ami kb 30-40 Ft-tal drágább.
2015. júl. 27. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 A kérdező kommentje:
Tehát ebbe az autóban 92 ezer km van. sosincs hajtva és elkezdett olyant csinálni a jármű, hogy mikor hidegen beindítom akkor pörög 1000 körül és ugrál a fordulatszám olyan 100-at le fel, és rángatja az egész autót úgy ugrál. Ha melegszik egy kicsit és lemegy alapjáratra a fordulatszám akkor onnantól már semmi baja. Aztán gondoltam egyet és meghajtottam a járgányt minden sebességben majdnem leszabályzásig pörgettem meg végsebességig húzattam, egy 10 kmt mentem így. Aztán sokkal sokkal jobb lett. Most is még ugrál a fordulatszám hidegen de sokkal kevesebbet mlst már szinte alig mocorog a fordulatszámmérő meg az autót sem rángatja már. Meg a hangján se annyira hallatszik már. De azt akarom hogy azért ne lustuljon el
2015. júl. 27. 19:31
6/10 anonim válasza:
Akkor inkább takarítsd ki a fojtószelepet és az alapjárati motort. Azokat nem fogja érni a spuri adalék egy injektoros motorban, mert kissé távolabb történik a befecskendezés.
2015. júl. 27. 21:43
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 anonim válasza:
Jó a marketing... az égvilágon semmit sem fog használni, ellenben kicsit többet fizethetsz érte... volt már elég teszt ezekről, egy hétköznapi autónál semmi értelme sincs. Csak a nagyon komoly sportautóknál van értelme, de ott sem amiatt hogy motort tisztítsanak vele. Erre a részére a megdásért nézz utána, hogy mi a különbség a 95-ös és a 100-as oktán között. :)
2015. júl. 28. 05:23
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
megoldásért*
2015. júl. 28. 05:23
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 anonim válasza:
Nem kell széthajtani a motort, inkább vegyél autópálya matricát és kirándulj egyet az országban, elég a szabályos sztrádatempó is ahhoz hogy "kiégjen" a motorból a lerakódás.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!